Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: انتخابات استان بر مدار قانون و به‌دور از تعصبات قومی و جریانات سیاسی و جناحی برگزار می‌شود. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا امشب در نشست هم‌اندیشی مشارکت حداکثری در انتخابات که با حضور مسئولان در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این شهر برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت امام حسن عسکری(ع) و فرارسیدن روز دانشجو، اظهار داشت: ما باید از رویداد مبارک انتخابات و این دموکراسی در کشور خوشحال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ما در یک کشتی و هدف مشترک داریم، افزود: افرادی در داخل و در خارج از کشور به دنبال کمرنگ کردن انتخابات و ایجاد مشکل در فرایند برگزاری این رویداد هستند اما مردم با حضور حداکثری آنان را ناامید می‌کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حیث داخلی و‌ هم خارجی بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد : دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی، ناامید کردن و حضور کمرنگ نشان دادن مردم در این انتخابات هستند.

وی حضور در انتخابات را واجب دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود جریانات سیاسی، روحانیون، مسئولان، مردم، اصحاب‌ رسانه و هر کسی‌که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد، برای حضور با نشاط مردم تلاش کند.

مرادنیا بیان کرد: دشمنان منتظر نتیجه انتخابات هستند و‌ حضور مردم‌ باعث ناامیدی آنان میشود.

فرمانده سپاه کردستان: مردم کاندیدای "سالم و توانمند" برای مجلس انتخاب کنندانتخابات 98 ـ کردستان| 102 داوطلب انتخابات مجلس تا پایان روز چهارم ثبت‌نام کردندانتخابات 98 ـ خراسان جنوبی | 28 داوطلب برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، قدرت چانه‌زنی دولتمردان را در مقابل دشمنان بالا خواهد برد چراکه آنان متوجه حضور همیشه در صحنه مردم، می‌شوند.

استاندار کردستان یادآور شد: همه ما به‌عنوان مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برگزاری انتخابات سالم به‌کار برده تا این رویداد بزرگ بر مدار و مبنای قانون  و‌ به دور از تعصبات قومی و هرگونه جریانات سیاسی و‌ جناحی برگزار کنیم، تا‌مردم با اعتماد به صحنه بیایند.

وی از همه چهره‌های شاخص که توانایی مسئولیت را داشته، برای کاندیداتوری در انتخابات دعوت کرد تا همه با شور و نشاط به این رویداد نگاه کنند.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه حفظ امنیت انتخابات درصدر برنامه‌ها قرار دارد، ابراز داشت: باید با حضور پرشور خود در این انتخابات ثابت کنیم که از بسیاری از استان‌های دیگر جلوتر و پیشرو هستیم.

وی عنوان کرد: باید در این دوره از انتخابات با ایجاد امنیت، همه بادهم برای حضور حداکثری مردم تمام همت خود را به‌کار بگیریم.

مرادنیا افزود:امیدواریم با همت جمعی و به کمک اعضای شورای تامین، انتخاباتی باشور و نشاط و به‌دور از حاشیه داشته باشیم.

استاندار کردستان یادآور شد: از همه مسئولان و جریان‌های سیاسی انتظار می‌رود تقوا، ایمان و آخرت خود را فراموش نکرده و به‌دنبال جلب اعتماد مردم باشند.

مرادنیا وعده داد که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهم داد که حق هیچ کاندیدایی در انتخابات ضایع شود.

انتهای پیام/486/ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است

فعال سیاسی اصولگرا بر مشارکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: باید کار نیمه‌تمام را تمام کنیم و آرایش سیاسی مجلس را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی‌مانده تکمیل کنیم تا مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمد داشته باشیم.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره میزان مشارکت در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تجربه مرحله دوم انتخابات‌های گذشته، به‌طور طبیعی با کاهش مشارکت روبه‌رو خواهیم بود، چرا که معمولاً در مرحله دوم انتخابات‌، انگیزه مردم برای حضور اندکی کمتر می‌شود.

وی با اشاره به حضور فهرست‌های انتخاباتی در این مرحله افزود: با توجه به وجود فهرست‌های انتخاباتی متعددی که می‌توانند تعداد رأی مناسبی داشته باشند و به این واسطه، رأی بیشتری را وارد انتخابات کنند، انتظار می‌رود حد معمولی از مشارکت را داشته باشیم.

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: همواره گفته‌اند کار را کسی کرد که تمام کرد، بنابراین در انتخاب هم باید کار نیمه‌تمام را تمام کنیم و آرایش سیاسی مجلس را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی‌مانده تکمیل کنیم تا مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمد داشته باشیم.

وی با اشاره به آرایش سیاسی نمایندگان منتخب فعلی که بیشتر از طیف اصولگرایان هستند، یادآور شد: اصولگرایان در اصول اختلاف ندارند و همه متعهد به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از امام (ره) و رهبری هستند، اما خط مشی‌های سیاسی مختلفی دارند.

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه سلایق مختلف سیاسی با مشی‌های مختلف به مجلس ورود کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که احزاب بین مشی‌های سیاسی اختلاف نداشته باشند، همه‌چیز خوب است اما اگر اختلافات سیاسی منجر به نزاع‌های سیاسی شود و به‌تبع موجب کارشکنی، اختلاف و ناامیدی شود، باید جلوی آن را گرفت.

وی تاکید کرد: نباید عده‌ای پس از انتخاب شدن، از جناح سیاسی خود سوءاستفاده و ناامیدی را بین مردم تزریق کنند.

کد خبر 750579

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند