Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال تاکید کرد بزودی موضع رسمی خود در مورد فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی را اعلام خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پس از نشستی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با نماینده ویلموتس در ترکیه داشت، طرفین به توافق رسیدند که قرارداد مارک ویلموتس فسخ شود. 

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال در توضیح این خبر گفت: بلافاصله بعد از پایان هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی تاج هنگ کنگ را ترک کرد تا دیداری با وکلای ویلموتس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مهدی علوی خاطرنشان کرد: در این بین رسانه‌های بلژیکی و کشورمان مطالبی را منتشر کردند و ان شاالله تا ساعات یا یکی دو روز آتی موضع رسمی فدراسیون فوتبال در این زمینه منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین امیرمهدی علوی مهدی تاج مارک ویلموتس برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

مهدی مهدوی به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب، مهدی مهدوی که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود، به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین‌ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از ۲۵ سال به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد تا وارد دنیای مربیگری شود.

مهدوی از نسل طلایی والیبال ایران و هم‌بازی بازیکنانی چون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور است که افتخارات زیادی را برای والیبال ایران کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال