Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@16:56:21 GMT

غیبت سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۰۳۱۱

غیبت سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نساجی شرکت نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه‌نویی به دلیل دیر بودن ساعت پرواز تیمش به مازندران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر شرکت نکرد.
دیدار نساجی – سپاهان از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی سپاهان امیر قلعه نویی سپاهان سرمربی تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد

فرشاد احمدزاده که علیرغم مصدومیت قدیمی در جدال مقابل استقلال ملاثانی برای این تیم به میدان رفت، اکنون با تشدید مصدومیتش وضعیت مبهمی برای حضور در تهران و همراهی این تیم خواهد داشت.

 احمدزاده که در انزلی و دیدار مقابل ملوان دچار آسیب دیدگی شده بود، مقابل استقلال ملاثانی و دیدار حذفی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت طلایی‌پوشان موفق شدند با شکست حریف خود، راهی مرحله بعدی این جام شوند.

اکنون، اما این هافبک تکنیکی با تشدید مصدومیتش پیگیر مراحل درمانی خود است و امروز نیز باید MRI بدهد تا وضعیتش مشخص شود. سپاهان قرار است روز ۱۲ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ مقابل پرسپولیس و در استادیوم آزادی قرار گیرد و باید دید احمدزاده قادر خواهد بود شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد یا با بدشانسی این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

احمدزاده که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، طی فصول اخیر و بعد از جدایی از این تیم، نمایشی موفق برابر سرخ‌ها در ترکیب تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان داشته و توانسته موفق به گلزنی نیز شود و برای این بازی نیز انگیزه زیادی دارد. او بعد از انجام ام آر آی باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد و در انتظار پاسخ پزشکی برای احتمال حضور و همراهی تیمش در این بازی باشد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد