Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@01:23:42 GMT

بازگشت اینترنت تلفن همراه در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۰۳۶۳

بازگشت اینترنت تلفن همراه در سیستان و بلوچستان

گزارش‌ها از استان سیستان و بلوچستان از برقراری مجدد اینترنت تلفن‌های همراه در اکثر نقاط این استان پس از ۱۷ روز قطعی حکایت دارد.

بر اساس این گزارش‌ها اینترنت موبایل شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار در استان سیستان و بلوچستان وصل شده است:

بدین ترتیب تنها اینترنت موبایل شهرستان‌های سراوان (مهرستان، سیب و سوران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) سرباز، نیکشهر (قصرقند، فنوج و ...) قطع باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، اتصال ایران به شبکه جهانی اینترنت از شنبه شب (۲۵ آبان) به مدت پنج روز کاملا قطع بود؛ تا جایی که از روز پنج‌شنبه (۳۰ آبان) اتصال اینترنت در بخش ثابت و خانگی، دانشگاه‌های بزرگ کشور و برخی شرکت‌های فعال و نیازمند به ارتباطات اینترنتی آغاز شد و پس از اتصال اینترنت ثابت به‌صورت تدریجی در بیشتر استان‌ها، افراد در انتظار اتصال مجدد اینترنت همراه بودند.

اینترنت همراه نیز از روز یکشنبه (۳ آذر) با اتصال تدریجی در برخی استان‌ها برقرار شد تا روز شنبه ۹ آذر که با اتصال خوزستان به شبکه جهانی، تمامی استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان به اینترنت متصل شدند.

در نهایت در حالی که نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی از اتصال اینترنت موبایل در استان سیستان و بلوچستان تا پایان هفته خبر داد، طبق پیگیری‌ها، اینترنت موبایل در شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار استان سیستان و بلوچستان وصل شد.

همچنین اعلام شد اینترنت ثابت که در برخی اخبار در روز‌های گذشته دچار اختلال بود نیز وصل شده است.

البته اینترنت موبایل در سایر شهر‌های این استان هنوز برقرار نیست، اما با توجه به اتصال تدریجی اینترنت انتظار می‌رود اتصال سایر نقاط به هم به‌زودی انجام شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی اصغر پیوندی آنفلوآنزا بسته حمایتی دولت لیلا واثقی اینترنت همراه سیستان و بلوچستان اعتراضات آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی