Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@18:02:21 GMT

زلاتان تیم آینده‌اش را لو داد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۰۹۳۹

زلاتان ابراهیموویچ در گفتگو با خبرنگاران ایتالیایی اشاره‌ای غیرمستقیم به مقصد بعدی‌اش داشت.
اخبار ورزشی- ابراهیموویچ که تا پایان ماه دسامبر (۲۵ روز دیگر) با لس‌آنجلس گلکسی قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد می‌شود، مشتریان مانند میلان، ناپولی ، بولونیا و رم دارد، اما از میلان به عنوان محتمل‌ترین مقصد او نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیموویچ که در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ برای میلان توپ زده است در گفتگو با نشریه GQ ایتالیا که روزنامه کوریره‌دلاسرا نیز آن را بازنشر کرده است، درباره آینده‌اش گفت: من به تیمی می‌روم که باید به روز‌ها اوجش برگردد و تاریخش را زنده کند. این تیم می‌خواهد به جایی برسد که بتواند با همه کَس و همه چیز نبرد داشته باشد. این تنها راهی است که من قادرم انگیزه لازم برای یک بار غافلگیر کردن دوباره شما را پیدا کنم. مسئله فقط انتخاب یک تیم نیست. من ملاک‌های دیگری هم دارم که باید فراهم شوند و آن شامل تأمین منافع خانواده‌ام هم می‌شود. به زودی شما را در ایتالیا می‌بینم.
ستاره سوئدی سابق منچستریونایتد افزود: یکسری بازیکنان فوتبال بازی می‌کنند و یکسری دیگر فوتبالی فکر می‌کنند. زمانی که یکی شیوه جدیدی برای فوتبال بازی کردن ابداع می‌کند، سایرین فقط می‌توانند دنباله‌روی او باشند. من عاشق متمایز بودن هستم. نمی‌خواهم فقط یک یا دو بخش کارم را خوب انجام دهم. می‌خواهم تمام کارم را درست انجام دهم.
ابراهیموویچ در پایان درباره MLS و دوسالی که در لیگ حرفه‌ای آمریکا سپری کرد هم گفت: من خوشحالم که در لس‌آنجلس تجربه بازی کسب کردم به خصوص که بعد از مصدومیتم (در منچستریونایتد) همه می‌گفتند که دیگر نمی‌توانم بازی کنم. با این حال نشان دادم که هنوز هم می‌توانم تفاوت‌ها را رقم بزنم. از نظر فنی و تاکتیکی، لیگ آمریکا هنوز جای پیشرفت دارد. اینجا بازیکنان می‌دوند، اما عادت ندارند که با پاهای‌شان بازی کنند، چون در تمام ورزش‌های سنتی آمریکا از استفاده از دست نقش پررنگی دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ناپولی میلان ایتالیا فوتبال زلاتان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است