Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:07:33 GMT

محور دیدارم با پمپئو ایران، ایران و ایران است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۰۷۵

محور دیدارم با پمپئو ایران، ایران و ایران است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی محور رایزنی های خود در دیدار با وزیر خارجه آمریکا را موضوع ایران اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در پرتغال با «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد.

«بنیامین نتانیاهو» محور دیدارش با پمپئو را صرفا موضوع ایران دانست و سه بار با تکرار نام ایران گفت: نخستین موضوعی که به آن خواهم پرداخت ایران است، دومین موضوع هم ایران است و سومین موضوع هم به همین منوال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اعلام شده بود که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نظر دارد تا برای دیدار با «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا به لیسبون پایتخت پرتغال سفر کند.

اعلام سفر نتانیاهو به پرتغال برای دیدار با وزیر خارجه آمریکا پس از آن صورت می‌گیرد که دیدار او با پمپئو در لندن لغو شد.

قرار بود نتانیاهو در حاشیه اجلاس ناتو در لندن با وزیرخارجه آمریکا دیدار کند که سفر نتانیاهو به لندن از سوی مقامات امنیتی انگلیس لغو شد.

درخواست نتانیاهو برای دیدار با رهبران فرانسه و آلمان در لندن نیز بی پاسخ ماند و نتانیاهو تلاش کرد تا دیدار خود با وزیرخارجه آمریکا را درپایتخت پرتغال دنبال کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان نوشت: ‌سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

 

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است