Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش والیبال نشسته از امکانات موجود در اردوی تیم ملی والیبال نشسته ابراز رضایت کرد. تاریخ انتشار: 01:01 - 14 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۸۳۳

مجید لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: خوشبختانه شرایط اردویی‌مان رضایت بخش است و هیچ کمبودی در اردوها وجود ندارد، با بهترین وضعیت تمرینات‌مان را در کمپ تیم‌های جانبازان و معلولان برای حضور در رقابت‌های جام بین قاره‌ای پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به انتظاراتی که وجود دارد تمام سعی و تلاش بازیکنان این است با برنامه‌ای منجسم تمرینات‌مان را پیگیری کنیم. همانطور که سایر تیم‌ها در حال تمرین‌کردن هستند ما هم بیکار ننشسته‌ایم و سعی می‌کنیم در نقاطی که مشکل داریم نقاط ضعف‌مان را تقویت کنیم تا نگذاریم این مسئله در رقابت‌های بزرگ به ضررمان تمام شود.

ملی‌پوش والیبال نشسته تصریح کرد: بالاخره تمام تیم‌ها تمرین و تلاش می‌کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند ما هم با انگیزه‌ای که داریم، می‌خواهیم قهرمانی ریو را این بار در توکیو تکرار کنیم. خوشبختانه انگیزه مضاعفی در بازیکنان قرار دارد تا بتوانیم با کسب نتایج خوب دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

لشگری با ابراز رضایت از امکاناتی که در اختیار تیم ملی والیبال نشسته قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: خداراشکر حمایت‌ها خیلی خوب از ما انجام می‌شود و کنار آن هم امکانات در نظر گرفته شده برای ما واقعأ ایده‌آل است. از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان بابت در اختیار گذاشتن این امکانات کمال تشکر و قدردانی را دارم.

بیشتر بخوانید: مهرزاد: توقع مسئولان از ما در توکیو کسب مدال طلا است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار