Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دیدار نتانیاهو و پامپئو در پرتغال، مقام‌های آمریکایی فضاسازی رسانه‌ای تازه‌ای را علیه ایران آغاز به راه انداخته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز چهارشنبه همزمان با سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به پرتغال برای دیدار با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا، مقام‌های آمریکایی در گفت‌وگو با رسانه‌ها دو ادعای ضدایرانی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های ارشد آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» مدعی شده‌اند که نیروی دریایی و گارد ساحلی این کشور یک «محموله بزرگ قطعات موشک‌های کروز» که «گمان می‌رود ایرانی باشند»، در دریای عرب کشف کرده است.

واشنگتن مدعی شده است که این محموله که سوار بر یک قایق چوبی بدون پرچم بوده، چهارشنبه هفته گذشته کشف شده و قرار بوده به «شورشی‌های یمنی» تحویل داده شود. 

همزمان با انتشار این خبر، نشریه «نیوزویک» هم به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرده است که ایران در هفته‌های اخیر «پهپادهای انتحاری» را در نزدیکی پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه به پرواز درآورده است.

ساعتی پیش نتانیاهو در دیدار با پامپئو گفته بود که واشنگتن باید فشار بر ایران را هرچه بیشتر افزایش دهد. به گفته وی، موضوع دیدار او و پامپئو «اول ایران، دوم ایران و سوم ایران» است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مایک پامپئو بنیامین نتانیاهو موشک های کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پهپاد «ام کیو - ۹» به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد.

پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اعتراف کرد که یک پهپاد «ام‌کیو - ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی مشکوک این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

در همین ارتباط، مقامات یمنی هنوز واکنش رسمی درباره سقوط مشکوک این پهپاد گران قیمت آمریکایی در سواحل یمن اتخاذ نکرده‌اند.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، جنبش انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

کد خبر 6089412

دیگر خبرها

  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها