Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:19:29 GMT

اغتشاشگران در ماهشهر اهداف پلیدی در سر داشتند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۳۰۲

اغتشاشگران در ماهشهر اهداف پلیدی در سر داشتند

غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در جریان دیدار با خانواده شهید رضا صیادی در شوش گفت: تعدادی از اغتشاشگران از طریق اداره کل اطلاعات، قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) و نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه برخی افراد فریب خورده بودند که به آنها تذکر داده شد،  افزود: با طراحان، برنامه‌ریزان و اغتشاشگران مسلح که به نظم و امنیت ضربه زدند، برخورد جدی می‌شود زیرا قصد این افراد اعتراض نبود بلکه اغتشاش و ابجاد دلهره در دل مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان اظهارداشت: همه افرادی که با جمهوری اسلامی دشمنی کردند و می‌کنند را از درون لانه‌هایشان بیرون می‌کشیم.

وی با اشاره به شهادت رضا صیادی درجریان اغتشاشات شهرستان ماهشهر افزود: اغتشاشگران حتی درهنگام نماز هم به نیروهای انتظامی و امنیتی تیراندازی کردند.

شریعتی وظیفه هر حکومتی را تامین امنیت دانست و گفت: ما به کسی حمله نکردیم و هیچ‌کس از نیروهای نظامی سپاه و انتظامی پیش‌قدم نبود.

وی افزود: اغتشاشگران خساراتی به اماکن استان خوزستان بویژه ماهشهر وارد کردند و به سیستم برق رسانی و شرکت آرد این شهرستان حمله کردند.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان، امام جمعه شوش وتعدادی ازمسوولان محلی این شهرستان در این دیدار حضور داشتند.

برچسب‌ها شوش خوزستان اغتشاشات رضا صیادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوش خوزستان اغتشاشات رضا صیادی شوش خوزستان اغتشاشات رضا صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

امین ملکشاهی با بیان این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستور قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو سرنشین آن را بازداشت کردند و هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی