Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

در روزهای پایانی هفته گذشته نصرت کریمی یکی از باسابقه‌های سینمای ایران قبل از انقلاب که در عرصه های مختلف هنری تجارب بالا و پایینی را در کارنامه دارد در سن 95 سالگی چشم از جهان فروبست تا حسرت حضورش در فیلم «جدایی نادر از سیمین» بر دل خیلی از طرفداران ماندگار سریال «دایی جان ناپلئون» و شخصیت آقاجان بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر فرهادی نتوانست مجوز او را برای حضور در این فیلم بگیرد.

اگر به بیلبوردهای سریال شبکه نمایش خانگی «دل» در سطح شهر دقت کنید متوجه خواهید شد که حامد بهداد نه تنها به عنوان بازیگر جایگزین محمدرضا گلزار در این سریال شده است که حتی با استایل و گریم او در این مجموعه نمایش خانگی با پارتنر گلزار (ساره بیات) بازی می کند.

حضور مهران مدیری و دورهمی روی آنتن شبکه نسیم در هاله ای از ابهام فرو رفت ولی رامبد جوان با پشت سر گذاشتن حواشی پیرامونش با برنامه «خندوانه»به زودی در شبکه نسیم دیده می شود. 

هفته گذشته پرویز پرستویی در اکران فیلم «مطرب» همراه مردم شد و از انتقادهای مسعود فراستی درباره فیلم و البته تماشاگرانش با مخاطبان مطرب در و دل کرد و به نوعی پاسخگوی حرف های فراستی در برنامه «هفت» شد. 

فرزاد فرزین کماکان یکی از کاراکترهای اصلی سریال «مانکن» است که خیلی ها معتقد بودند با گذشت زمان بازی درشت و پر از اغراق این خواننده تعدیل می شود و در کنار نازنین بیاتی، مریلا زارعی و امیرحسین آرمان او هم می تواند یکی از پایه های این سریال شبکه نمایش خانگی باشد. سریال «مانکن» به قسمت پانزدهم رسید و فرزاد فرزین کمی از قبل بهتر شد اما او کماکان خواننده بهتری است تا یک بازیگر معمولی.

اگرچه در کارنامه کامبیز دیرباز کارهای متوسط و قوی بسیاری دیده می شود اما دیرباز جزء معدود بازیگرانی است که در تمام سال های فعالیتش در سینما و تلویزیون ایفاگر نقش های خاص بوده است، از «دوئل» احمدرضا درویش تا «اخراجی ها»ی مسعود ده نمکی و سریال های مختلفی که گاهی او را در جای مناسبی دیدیم و گاه نه اما اینکه او به عنوان مجری یکی دوبار در برنامه های خاص توانمندی خودش را امتحان می کند ریسک بزرگی است چراکه حتما یک بازیگر خوب قرار نیست یک مجری کاربلد باشد. باید دید کامبیز دیرباز از پس اجرای برنامه اخیر شبکه نسیم که البته با حال احوال و روحیات خودش بی سنخیت نیست برمی آید یا اینکه این انتخاب بعدها او را پیشمان خواهد کرد. اگر چه دیرباز با درنظر گرفتن فاکتورهای مختلف اجرای این برنامه را پذیرفته است اما باید گفت در اوج نگه داشتن یک برنامه تلویزیونی با ساختاری ثابت بدون فرصت ایجاد خلاقیت و پتانسیل های مرسوم یک برنامه تلویزیونی کار چندان ساده ای نیست و قطعا دیرباز بیش از هر کسی میداند با چه سناریویی باید این مسابقه تلویزیونی را به مقصد برساند.

هفته گذشته شایعه شد برنامه «فوتبال 120» عادل فردوسی پور با اجرای حمید محمدی قرار است به ایستگاه پایانی برسد و نکاتی کیفی را دلیل این پایان قلمداد می کرد. حمید محمدی مجری این برنامه تلویزیونی با تکذیب این خبر به برنا گفت: برنامه فوتبال 120 کماکان روی آنتن شبکه ورزش پابرجاست.

محسن تنابنده با تست گریم جدیدش در سریال «پایتخت» قرار است ژن خوب باشد. شواهد و قرائن نشان از این دارد که داستان در فصل جدید «پایتخت» در فضایی نو قرار است با انتخابات پیش روی مجلس شوخی کند و شاید هیبت جدید نقی معمولی نشان از این دارد که او در فصل ششم پایتخت مسیر جدیدی را طی خواهد کرد. پایتخت 99 بدون علیرضا خمسه و با مهران احمدی هفته گذشته کلید خورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصغر فرهادی پرویز پرستویی حامد بهداد سینمای ایران عادل فردوسی پور مسعود فراستی مهران مدیری رامبد جوان مجری برنامه نود رضا گلزار کامبیز دیرباز نصرت کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی ۱۷۱۵ نفر از شهروندان ۱۵ سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

تماشای شبکه‌های تلویزیونی

۴۰.۸ درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲ درصد شبکه‌ آی‌فیلم  و ۲۱ درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ ۵۸.۹ درصد شبکه سه،  ۵۰.۸ درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳ درصد شبکه یک. ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

تماشای برخی برنامه‌های تلویزیون


یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد ۳۶.۹ درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و ۳۴.۷ درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲ درصد برنامه محفل، ۳۲.۳ درصد برنامه شب خوش، ۳۱.۸ درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷ درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵ درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵ درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳ درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸ درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۱۶ درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.



میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ ۵۳.۳ درصد برنامه مردان آهنین و ۵۰.۱ درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، ۴۹.۴ درصد برنامه محفل، ۴۸ درصد برنامه شب خوش، ۴۶ درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹ درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳ درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴ درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷ درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲ درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۲۳.۱ درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

پربازدیدترین سریال‌های تلویزیونی

۴۵.۴ درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۰.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.
میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵ درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۹.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون