Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است مسئولان استقلال باید از همین حالا به فکر تمدید قرارداد با استراماچونی سرمربی این تیم برای فصل آینده باشند برهانی معتقد است استقلال با این فوتبال بازی کردن می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری لیگ برتر باشد. از عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر رضایت دارید؟
اخبار ورزشی-  شرایط تیمی استقلال خیلی خوب است آن‌ها توانسته‌اند ارائه گر بازی زیبا باشند همچنین آن‌ها به یک تاکتیک خوب رسیدند که همین باعث شده بازی‌هایشان پرگل باشد باید به استراماچونی و تیمش بابت این اتفاق تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرتان استراماچونی توانسته استقلال را متحول کند؟
قطعا همین طور است تیمی که ۱۵ بازیکنش از تیم جدا شده و مربی نیاز به هماهنگی داشته تا این بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کند نشان می‌دهد که استراماچونی یکه مربی حرفه‌ای است. مسئولان استقلال باید از همین الان به دنبال تمدید قرارداد استراماچونی باشند، زیرا مطمئنا با وی در سال بعد در آسیا هم مدعی قهرمانی خوهند بود. به عنوان مهاجم سابق استقلال از عملکرد بازیکنان خط حمله این تیم رضایت دارید؟
به هر حال خط حمله استقلال الان در بهترین شرایط قرار دارد شیخ دیاباته توانسته در کورس آقای گلی باشد مهدی قائدی هم پنج گل زده مجموع گلزنی‌های این دو باعث شده استقلال به موفقیت برسد اگر ملاکتان بازی‌های لیگ باشد بله از عملکرد آن‌ها راضی هستیم، اما اگر بخواهیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم تیم نیاز به یک فوروارد دیگر دارد. استقلال می‌تواند قهرمان نیم فصل شود؟
قطعا این اتفاق در آینده‌ای نزدیک خواهد افتاد شما کدام تیم را سراغ دارید که در حال حاضر بهتر از استقلال بازی کند بخصوص اینکه آن‌ها در چند هفته اول هم دچار بدشانسی شدند در این بین اشتباهات داوری را بگذارید می‌بینید که اگر اشتباهات داوری و خوردن گل‌ها در دقایق آخر نبود استقلال الان در صدر جدول بود. داور بازی با سپاهان یک اشتباه فاحش داشت.
واقعا نمی‌دانم چرا داور آن صحنه را ندید مگر می‌شود در یک متری صحنه باشی و آ‌ن هند را نبینی. کمیته داوران باید برای این مشکل راهکاری پیدا کنند تا تیم‌ها اینقدر از اشبتاهات داوری ضرر نکنند. برای تماشای بازی استقلال – پدیده به ورزشگاه می‌روید؟
اگر برنامه‌ای و یا کاری نداشته باشم دوست دارم برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بروم هواداران باید پشت این تیم باشند تا تیم به موفقیت برسد. اگر استقلال بتواند پدیده را شکست دهد می‌تواند به قهرمانی نیم فصل هم دست پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استراماچونی لیگ برتر شیخ دیاباته استقلال استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا آرش برهانی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، دو تیم استقلال و پرسپولیس رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. تیم‌هایی که از نظر امتیازی با یک اختلاف امتیاز شرایط برابری دارند اما وضعیت آنها در بحث مدیریتی متفاوت است چرا که استقلال با تغییرات مدیریتی مواجه شده و علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال از این تیم جدا شد.

حال این تغییرات در رأس مدیریتی باشگاه تا چه حد می‌تواند در هفته‌های حساس پیش رو بر عملکرد تیم تأثیرگذار باشد، سؤالی است که ایران ورزشی با صادق ورمزیار در میان گذاشت و این پیشکسوت استقلال در این خصوص می‌گوید: «امسال لیگ با حساسیت بالا برگزار می‌شود و دو تیم استقلال و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. به این دلیل می‌طلبد که استقلال به عنوان تیم مدعی قهرمانی، آرامش داشته باشد تا به نتیجه مورد نظر که همان قهرمانی است، برسد.»

او در خصوص تغییرات مدیریتی چنین نظری دارد: «جابه‌جایی مدیریتی قطعاً حق مالک باشگاه است اما این موضوع شمشیر دولبه‌ای برای استقلال خواهد بود چرا که از یک سو می‌تواند مفید واقع شود و از سوی دیگر به ضرر تیم باشد. همه شاهد بودند که از ابتدای فصل اختلافاتی بین مدیرعامل و کادر فنی بوجود آمد و با جدایی خطیر یک فرد که مسئول این اختلافات است، از میان می‌رود و در واقع این جدایی می‌تواند باعث آرامش تیم باشد. البته این کافی نیست و باید این آرامش در تمام لایه‌های باشگاه وجود داشته باشد.»

ورمزیار در خصوص شرایط استقلال برای رسیدن به قهرمانی بیان می‌کند: «رقابت بسیار سختی است و بازی آسان و سخت نداریم چرا که تمام تیم‌ها می‌توانند یقه استقلال را بگیرند. امسال تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند و حتی تیم‌هایی که به لیگ برتر آمدند، کار را برای تیم‌های دیگر سخت می‌کنند. به هیچ وجه فکر نمی‌کردیم که تیمی به نام مس رفسنجان از استقلال امتیاز بگیرد اما این موضوع اتفاق افتاد و دیدیم که مس مقابل استقلال به تساوی رسید.»

این پیشکسوت استقلال می‌گوید: «شمس‌آذر قزوین هم یکی از این تیم‌هاست که از لیگ یک به لیگ برتر آمده، این تیم در بازی رفت توانست استقلال را متوقف کند و در بازی برگشت هم برای استقلال دردسرساز شود. بنابراین نمی‌توان گفت که فلان بازی آسان است و فلان بازی سخت است. نمی‌توان گفت که چون فلان تیم تا پایان لیگ بازی‌های آسانی دارد، شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد