Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@07:16:14 GMT

بخشش پسری که خواهرش را کشته بود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۶۳۴

بخشش پسری که خواهرش را کشته بود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، شامگاه هفتم تیر سال گذشته جسد زن 42 ساله‌ای به بیمارستان منتقل شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد زن جوان به قتل رسیده است. بدین ترتیب تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی های صورت گرفته این احتمال مطرح شد که جنایت خانوادگی است.

در بررسی‌های اولیه خانواده زن جوان مدعی بودند که خواستگار قدیمی او در این جنایت نقش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب خواستگار مقتول  بازداشت شد و در تحقیقات گفت: من و مهوش از سال‌ها قبل به هم علاقه داشتیم، ۲۰ سال پیش می‌خواستیم ازدواج کنیم اما خانواده‌اش نگذاشتند و او به اجبار با پسرعمویش ازدواج کرد. من هم ازدواج نکردم و حتی معتاد به شیشه شدم. تا اینکه مدتی قبل به‌طور اتفاقی او را در خیابان دیدم. این ملاقات‌ها تکرار شد و او برایم درد دل کرد و گفت خوشبخت نیست و می‌خواهد طلاق بگیرد. قرار شد بعد از جدایی با هم ازدواج کنیم. سند خانه و مدارکش را نیز امانت به من داد تا برایش نگه دارم.

 بدین ترتیب در ادامه تحقیقات مدارکی به‌دست آمد که نشان می‌داد احمد – خواستگار قدیمی- در این جنایت نقشی نداشته است.

دستگیری قاتل آشنا

در ادامه بررسی‌ها و در حالی که بیش از یک سال از تاریخ قتل می‌گذشت کارآگاهان این بار به ماهان برادر مقتول ظنین شدند. 13 آبان امسال ماهان به دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد. او ساعاتی بعد از بازداشت به قتل خواهرش اعتراف کرد و  گفت: من نمی خواستم او را بکشم می‌خواستم با خواهرم صحبت کنم تا از تصمیمی که گرفته است منصرف شود و با شوهرش آشتی کند.اما او می‌خواست از شوهرش طلاق بگیرد و با احمد که خواستگار قدیمی‌اش بود ازدواج کند. یک سالی می‌شد که بین او و شوهرش اختلاف بالا گرفته بود.

او ادامه داد: روز حادثه می خواستم خواهرم را با شوهرش آشتی دهم اما مهوش قبول نکرد و خانه ما را ترک کرد. دنبالش  رفتم و از او خواستم که آشتی کند. اما خواهرم شروع به داد و فریاد کرد و من هم برای اینکه همسایه‌ها صدایش را نشنوند، دستم را روی دهانش گذاشتم. لحظه‌ای بیشتر طول نکشید که خواهرم ساکت شد. دستم را که از روی دهانش برداشتم متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد.

با اعتراف پسر جوان، او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. درحالی که بررسی ها در این خصوص ادامه داشت دو دختر مقتول و مادر و پدرش که اولیای دم محسوب می شدند با حضور در دادسرا اعلام رضایت کردند و پسر جوان از مجازات قصاص نجات یافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ۱۳ آبان پلیس آگاهی دادسرا طلاق قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز