Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  محمد امید شامگاه چهارشنبه در ابتدا فاز دوم واحد تولیدی سنگ تزئینی در دیواندره را افتتاح کرد که این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای ۵۵ نفر را فراهم کرده است.

برای احداث این واحد تولید مصنوعات سنگی تاکنون ۱۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته که دو میلیارد تومان آن از محل تسهیلات اشتغال روستایی بوده است و بازار صادرات سنگ‌های تزیینی این واحد تولیدی کشورهای امارات و سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراحل ساخت دو واحد تولید و بسته بندی چای، دمنوش و فرآورده‌های درمانی و آلیاژسازی آلومینیوم نیز با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری کلنگ زنی شد.

واحد تولیدی بسته‌بندی در صورت آغاز به فعالیت زمینه اشتغال ۲۵ نفر را فراهم می‌کند و پنج میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۱۰ میلیارد تومان هم سرمایه در گردش نیاز دارد.

واحد آلیاژسازی آلومینیوم نیز دو میلیارد تومان سرمایه ثابت نیاز دارد و پس از راه‌اندازی برای ۱۵ نفر اشتغالزایی می‌کند که این واحد آلیاژسازی شامل دو کوره خواهد بود که ظرفیت تولید هر کوره آن پنج تن در ساعت است.

امید سپس از واحد تولیدی لبنیات که فاز اول آن راه‌اندازی شده و ۲۵ نفر در آن مشغول به کار هستند در نزدیکی دیواندره بازدید کرد.

در این واحد هشت میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که ۲.۵ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات طرح‌های توسعه اشتغالزایی روستایی و یک میلیارد تومان آن نیز از محل تسهیلات سرمایه در گردش تامین شده است.

در این واحد با ظرفیت روزانه ورودی ۳۰ تن شیر، محصولات لبنی مانند ماست، دوغ، پنیر و شیر پاستوریزه تولید می‌شود.   

فاز دوم آن نیز که تولید پنیر پیتزا و پنیر سفید خواهد بود نیاز به ۲.۵ تا سه میلیارد تومان اعتبار دارد.   

کد خبر 4789215

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد امید توسعه روستاها بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج هفته بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد آلودگی هوا استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برق در اوج گرمای تابستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل نیروگاه حرارتی شازند گفت: این نیروگاه دارای چهار واحد تولید برق از بخار با ظرفیت هزار و ۲۰۰ مگاوات در اوج مصرف شبکه است که به دلیل ظرفیت و محل جغرافیایی در پایداری شبکه نقش ارزنده‌ای دارد. 
ایران پاک افزود: بر اساس برنامه زمانبندی تعمیرات اساسی واحد چهار نیروگاه از زمستان سال گذشته و تعمیرات دوره‌ای واحد‌های یک و سه از فروردین ماه آغاز شد که تعمیرات این واحد‌ها به اتمام رسیده است.
او ادامه داد: تعمیرات دوره‌ای واحد دو نیروگاه از چند روز پیش آغاز شده و نیرو‌های متخصص به صورت شبانه روزی در تلاش‌اند تا در چند روز آینده این واحد هم به مدار تولید برگردد و در روز‌های گرم پیش رو و اوج مصرف برق نیروگاه شازند با تولید پایدار و بدون قطعی به مردم خدمت رسانی کند.
محمدی معاون تعمیرات نیروگاه حرارتی شازند هم گفت: به دلیل فشار و دمای بالای بخار و دوران و حرکت توربین‌های فوق سنگین در دور‌های بالا تعمیرات، نگهداری و ساخت قطعات پیچیدگی‌های فنی زیادی دارد که دانش آن در کشور بومی شده و پیچیده‌ترین تعمیرات به دست متخصصان داخلی و شرکت‌های فن آور استان در حال اجراست.
بر اساس زمانبندی‌های فنی واحد‌های نیروگاه حرارتی هر چهار سال تعمیر اساسی و هر شش ماه تعمیر دوره‌ای می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس