Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@22:48:45 GMT

تصاویر: خشک کردن ماهی به سبک چینی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۷۲۱

تصاویر: خشک کردن ماهی به سبک چینی‌ها

تصاویر: خشک کردن ماهی به سبک چینی‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: خشک کردن ماهی چین تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، نامدار ملکپور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به وجود استخرهای ذخیره آب کشاورزی فراوانی که در سطح استان وجود دارد، با مشاوره کارشناسان مدیریت شیلات و امور آبزیان، کشاورزان می‌توانند نسبت به ماهی‌دار کردن استخرهای ذخیره آب کشاورزی خود اقدام نمایند.

وی افزود: در صورت بهره‌برداری کامل از این استخرهای ذخیره آب کشاورزی امکان تولید بیش از یک هزار تن ماهی قزل‌آلای رنگین کمان در سطح چهارمحال و بختیاری وجود خواهد داشت.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای این کار باید کشاورزان نسبت به ذخیره ماهیان با وزن بین ۵۰ تا ۱۰۰ گرم اقدام نمایند تا در پایان فصل کشاورزی یعنی اواخر مهر یا اواسط آبان ماه ماهیان به وزن بازاری رسیده و روانه بازار مصرف شود.

ملکپور عنوان کرد: از دیگر اقداماتی که برای پرورش ماهی قزل‌آلا در این نوع استخرها می‌توان انجام داد استفاده از دستگاه‌های هواده اسپلش یا برج‌های هوادهی در استخر است.

وی خاطرنشان کرد: از مزایای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی می‌توان به افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی نیز اشاره کرد، آب استخرهای کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد سایر محصولات کشاورزی هستند.

کد خبر 6090769

دیگر خبرها

  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: ماهی غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: قزل‌آلای غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود