Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت: رأی‌الیوم نوشت: آمریکا توانست در عراق و لبنان موفقیت‌های جزئی کسب کند، اما در ایران کاملا شکست خورد و جمهوری اسلامی توانست از طریق نهادهای سیاسی و امنیتی قوی خود بخش بزرگی از بحران را حل و امنیت و آرامش را در کشور برقرار کند.
مقصود ما حوادثی است که در عراق و لبنان اتفاق افتاد و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا اعتراضات مردمی که چند هفته قبل آغاز شد و با خشونت فراوانی همراه بود و طرف‌هایی را هدف قرار می‌دهد که همیشه در صف مخالفان آمریکا، اسرائیل و متحدانشان قرار داشتند.

چه توجیهی وجود دارد که خواسته‌های معیشتی تظاهرکنندگان در لبنان به خواسته‌های سیاسی تبدیل شود و بخشی از آن «سلاح مقاومت» را هدف قرار دهد که سرزمین‌های لبنان را آزاد ساخت، دشمن را چند بار شکست داد و هنوز دیوار دفاعی این کشور کوچک در برابر (رژیم) صهیونیستی جنایتکار به شمار می‌رود.

چرا سفارت آمریکا در این تحرکات، مداخله و فشارهایی اعمال می‌کند و اوامری به برخی از دست‌اندرکاران این تحرکات می‌دهد.

این امر با وضوح بیشتری در عراق تکرار می‌شود. به نظر می‌رسد آمریکا از طریق عوامل خود خواسته‌های تظاهرکنندگان را به خواسته‌های سیاسی و گرایش خصمانه در قبال جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد. آمریکا پس از تجربه لبنان و عراق که با کناره‌گیری نخست‌وزیر و فلج‌کردن امور سیاسی و اقتصادی در این دو کشور همراه بود، سعی کرد به ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین دشمن ضربه بزند و این‌کار را به بهانه افزایش قیمت بنزین انجام داد.

آمریکا به دلایل مختلف در عراق و لبنان به‌طور جزئی موفق شد، اما در ایران کاملا شکست خورد و جمهوری اسلامی ایران توانست از طریق نهادهای سیاسی و امنیتی قوی خود بخش بزرگی از بحران را حل و امنیت و آرامش را در کشور برقرار کند.

بسیاری از آنچه که اتفاق افتاد در چارچوب جنگ سرّی است که در میدان‌های متعدد بین آمریکا و اسرائیل و متحدانشان از یک سو و ایران و متحدانش از سوی دیگر در حال انجام است.

اما محور مقاومت هنوز بسیاری از برگهایش را رو نکرده است و خویشتنداری نشان می‌دهد این محور، امکانات و ابزارهایی در اختیار دارد که می‌تواند اوضاع را به زیان دشمن و در صدر آنها آمریکا دگرگون کند.رأی‌الیوم: منتظر ضربه ایران باشید آمریکا در ایجاد آشوب شکست خورد برچسب ها: ایران ، آمریکا ، مقاومت

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایران آمریکا مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی

رادیو ارتش رژیم اسرائیل بعد از گذشت روزها از حمله تلافی‌جویانه ایران به این رژیم، اذعان کرد که سامانه های دفاعی ساخت آمریکا در برابر موشک‌های ایران ناکام بودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش رژیم اسرائیل یک هفته بعد از عملیات تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران علیه این رژیم از عملکرد ضعیف سامانه های دفاعی آمریکا انتقاد کرد.

این رسانه متعلق به ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد: سامانه‌های دفاعی آمریکا که علیه موشک‌های بالستیک ایران در حین حمله به اسرائیل فعال و به کار گرفته شدند، تا حد زیادی شکست خوردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 25 فروردین ماه طی  عملیاتی موسوم به عملیات «وعده صادق» با صدها پهپاد و موشک، اهداف نظامی و پایگاه‌های رژیم اسرائیل را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد. علی رغم اینکه آمریکا، انگلیس، اردن و برخی کشورهای عربی و اروپایی به این رژیم در دفع  این حمله آن کمک کردند، به اذعان خود صهیونیست‌ها، موشک‌های ایران به چند هدف مهم نظامی اصابت کردند.

این حمله به تلافی اقدام تروریستی رژیم اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به تاریخ 13 فروردین بود که در اثر این حمله ساختمان این بخش از سفارت به کل تخریب شد و شماری از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های ایران به شهادت رسیدند. ایران بعد از این حمله تأکید کرد که پاسخ به این اقدام تروریستی را برای خود محفوظ می‌داند و اسرائیل را تنبیه خواهد کرد.

الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیلحماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بودکارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردصفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • دانشگاه براون آمریکا سرانجام به خواسته دانشجویان تن داد
  • اسراییل مجبور به پذیرش خواسته حماس برای تبادل اسرا است
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست