Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ پس از پایان نشست دو روزه سران پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در لندن در پیامی توییتری نوشت: رسانه‌های خبری جعلی در حال انجام هر کاری هستند تا سفر بسیار موفق من به لندن را تضعیف کنند.

ترامپ با اظهار خشنودی از نتایج نشست ناتو افزود: من دستاوردهای خوبی با رهبران ناتو داشته‌ام زیرا توانستم آنان را برای پرداخت ۱۳۰ میلیارد دلار بیشتر در سال و پرداخت ۴۰۰ میلیارد دلار بیشتر در سه سال مجبور کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری آمریکا تاکید کرد که در نشست دو روزه ناتو نه تنها ایالت متحده متعهد به پرداخت هزینه دفاعی بیشتر نشد، بلکه بسیار با احترام با وی رفتار شد.

ترامپ در حالی از نتایج نشست ناتو اظهار رضایت می‌کند که به دنبال ناخوشنودی وی از مواضع رهبران اعضای ناتو، روز چهارشنبه به طور ناگهانی کنفرانس مطبوعاتی پایانی نشست ناتو را لغو کرد.

به گزارش شبکه سی ان بی سی، ترامپ به دلایل نامعلوم کنفرانس مطبوعاتی پایانی نشست هفتادمین سالگرد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) که در لندن برگزار شد را لغو کرد.

وی در پیامی توییتری این کنفرانس خبری را مهم ندانست و گفت: «پس از اتمام جلسات امروز به واشنگتن باز می‌گردم. در کنفرانس خبری که در پایان نشست ناتو  برگزار می شود، شرکت نخواهیم کرد، چون ظرف دو روز گذشته بارها کنفرانس خبری داشته‌ایم. سفر همه به سلامت. »

کنفرانس مطبوعاتی ترامپ قرار بود پس از یک سری جلسات دو جانبه میان اعضای ناتو از جمله "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان و "جوزپه کونته" نخست وزیر ایتالیا برگزار شود اما ساعاتی قبل از برگزاری این کنفرانس فیلمی از «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا پس از دیدار دو جانبه با ترامپ در جمع «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس و «امانوئل ماکرون» رییس جمهوری فرانسه منتشر شد که وی درحال تمسخر ترامپ است.

ترامپ نیز در واکنش به این موضوع نخست‌وزیر کاناد را فردی دو رو توصیف کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ناتو آمریکا دونالد ترامپ سازمان آتلانتیک شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پنالتی‌زن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، فوت دو هفته پیش هوادار محترم تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

به بچه های خودم خدا قوت می‌گویم و به تیم تراکتور تبریک. ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی ها بیش از همه چیز شانس هم کمک کننده است و دقت ضربات هم مهم است. تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم و شاید کمبود پنالتی زن داریم.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • کمبود پنالتی‌زن داریم