Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:40:47 GMT

اخلاق و قانون، سرلوحه انتخابات باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۹۹۳

اخلاق و قانون، سرلوحه انتخابات باشد

سیدمهدی طلایی مقدم چهارشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیشترین آمار ثبت نامی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به ثبت نام نهایی ۲۴ نفر  در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن ۳۹نفر ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه تفت و میبد ۱۰ نفر، حوزه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد ۱۴ نفر، حوزه اردکان ۶ نفر ثبت نام خود را برای انتخابات مجلس قطعی کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به مجموع ثبت نام کنندگان  نهایی استان اظهار داشت: تا پایان وقت مهلت ثبت نام روز چهارشنبه در مجموع  ۶۹ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

طلایی مقدم ۱۶ آذرماه را آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۵۵ صندوق ثابت و سیار برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد در نظر گرفته‌شده که ۵۸۷ صندوق آن ثابت و ۱۶۸ صندوق سیار است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری ‌استانداری یزد خاطرنشان کرد: برای این دوره از انتخابات در استان یزد، هزار و ۳۰۰ نفر عوامل و دست‌اندرکار هستند.

برچسب‌ها یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید طی نامه شماره ۲۵۴۰۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

در ابلاغیه رئیس جمهور خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تأمین مالی تولید و زیرساختها» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی، تصویب شده و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۵-۱۱/‏۶۷۱۴‬ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • راند دوم
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی