Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی  با حضور مسئولین  کشوری و استانی، آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در بیرجند برگزار و برگزیدگان جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

با حضور مسئولین  کشوری و استانی، آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، چهارشنبه شب 13 آذر در بیرجند برگزار و برگزیدگان جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان برگزیده اول  به «حامد فقیهی بادجانی» از استان قم، برگزیده دوم به «هادی آقایی» از استان البرز و برگزیده سوم به صورت مشترک به «فرزاد مرادی اصل» از استان لرستان و «سید علیرضا مطلبی» از استان مازندران در بخش خط نستعلیق اهدا شد.

 در بخش شکسته نستعلیق، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان برگزیده اول به « امیردانش مراغی» از آذربایجان شرقی اهدا و « محمدمهدی فیروزی» از استان تهران به عنوان برگزیده دوم و «علی اکبر زرقی» از استان خراسان رضوی به عنوان برگزیده سوم معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، در بخش اساتید نیز در مورد خط نستعلیق هیات داروان ضمن اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقایان نیما الیکایی از استان البرز، احد صباحی کیا از استان ایلام، علی خیری حبیب آبادی از استان اصفهان و هادی سیدخوانی از خراسان رضوی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر و جایزه نقدی را به عنوان برگزیده به «سید پیمان سادات نژاد» از استان ایلام اهدا کردند.

برگزیدگان اساتید در بخش شکسته نستعلیق نیز «شمس الدین مرادی» و «سید محمد فاتح سیدنطنزی» از استان تهران معرفی شدند.

در بخش نقاشی‌ نیز هیچ اثری رتبه اول را کسب نکرد و لوح تقدیر و جایزه نقدی را به عنوان برگزیده دوم این بخش به « حمیدی ابراهیمی» از تهران و برگزیده سوم را مشترکا به « کبری براتی» از اصفهان، «علی طوسی ثانی» از خراسان رضوی اهدا کردند.

در بخش نسخ هیات داوران هیچ یک از آثار را حائز رتبه اول ندانست و لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه ی دوم به «عذرا عبدله پور» از اصفهان و رتبه سوم نیز مشترکاَ به «سحر فرید» از تهران و «حمید مکانیک» از خراسان رضوی اهدا شد.

 هیات داوران در بخش ثلث لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی خود را به ترتیب نفرات اول تا سوم به «مجید داستانی» از قم، «احسان کاظمی» از تهران و «نفیسه تقوی» از استان قم اهدا کردند.

هیات داوران تندیس جشنواره و جایزه نقدی در بخش اساتید رشته نسخ و ثلث را به « فرهاد شیرخانی» از خراسان رضوی اهدا کردند.

هیات داوران این جشنواره را اساتیدی چون یدالله کابلی خوانساری، کرمعلی شیرازی و احمد عبدالرضایی از استادان برجسته و عضو شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران، استاد علی اشرف صندوق آبادی قائم مقام شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران و استاد مهدی اسماعیلی مود را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، انسیه شمس اللهی در سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک در بخش مستندهای مستمر با موضوع هنر و ادبیات ایرانی- اسلامی برگزیده شده است.

او با اشاره به این که در دو دوره گذشته از جشنواره پژواک هم برگزیده شده است، گفت: در دوره اول جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با مستند«ماجرای نیما» برگزیده شدم. این مستند درباره شعر نو بود و اینکه با گذشت صد سال از آمدن این قالب چه میزان بین مردم جا افتاده است و... علاوه بر این، با عنوان برنامه «قهرمانان نمی میرند» که به مناسبت هفته دفاع مقدس تهیه شده بود، برگزیده شده ام. این برنامه روایتگر شهادت هفت تن از شخصیت های مهم دفاع مقدس بود.


وی با اشاره به دلایل برگزیده شدن اثرش در جشنواره افزود: در این دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با عنوان اثر«موسیقی کبیر» که درباره اصالت موسیقی شرقی است، برگزیده شده ام. به نظرم سوژه انتخابی من یکی از دلایلی بود که باعث شد این اثر برگزیده شود. گرچه سوژه نو نیست، اما سعی کردم از زاویه ای تازه به این موضوع بپردازم. به نظرم پرداخت خلاقانه بسیار حائز اهمیت است و باعث دیده و شنیده شدن اثرم شده است. در فرم و نحوه ساخت برنامه هم تلاش کردم که از ریتم خوبی برخوردار باشد.


شمس اللهی، با تاکید به انتخاب سوژه نو در ساخت مستند عنوان کرد: در تهیه برنامه هایم همیشه تلاش می کنم که سوژه برای شنوندگان نو باشد، حتی اگر سوژه جدید نباشد به این موضوع که زاویه دید نویی داشته باشد، متمرکز می شوم و بیشتر به دنبال بخش هایی هستم که کمتر درباره آن صحبت شده و به آن پرداخته شده است. برای من بسیار اهمیت دارد که زاویه دید برای شنونده جالب، جذاب و سرگرم کننده باشد. بنابراین از تکرار پرهیز می کنم. ضمن اینکه به شدت به ریتم برنامه توجه می کنم. البته روایت هم خیلی مهم است.

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران