Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:35:47 GMT

آغاز پنجمین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۲۰۹۳

آغاز پنجمین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس

خبرگزاری مهر: پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شد.

طبق گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور، روز گذشته ۴۷۸۱ نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. موسوی دیروز اعلام کرد: «سه نفر هم از خارج از کشور ثبت‌نام کردند که توسط همکاران ما در وزارت خارجه ثبت نام آن‌ها انجام شد»

روز گذشته حضور نمایندگان فعلی مجلس برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور پررنگ‌تر از روز‌های قبلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد لاهوتی، مهدی شیخ، داوود محمدی، جلال میرزایی، معصومه آقاپور و محسن کوهکن از جمله نمایندگان مجلس دهم بودند که به وزارت کشور آمدند و ثبت نام کردند. چهره‌های اصولگرایی همچون حمید رسایی، حسین الله کرم و مهدی وکیل‌پور نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند.

ادامه دارد ...

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات مجلس داوطلبین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف