Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی زاهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید صف‌بندی‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به چه صورت شکل بگیرد؟، گفت: به نظر من با توجه به عملکردی که دولت داشته و اینکه حامی اصلی دولت هم جریان اصلاح‌طلب بوده فکر می‌کنم مردم دیگر علاقه‌ای به جریان اصلاح‌طلب نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: از طرف دیگر جریان انقلابی و ولایی که مواضع خود را همیشه شفاف بیان کرده و با توده‌های مردمی همراه بوده است فکر می‌کنم این جریان اقبال خوبی داشته باشد.

وزیر علوم در دولت نهم در پاسخ به این سوال که جریان انقلابی و ولایی چه کارنامه و برنامه‌‌هایی برای انتخابات پیش رو ارائه خواهند داد؟، گفت: خیلی برنامه‌ها دارند. ما حداقل نمونه اولیه آن را در دولت شهید رجایی و در دولت اول آقای احمدی‌نژاد داریم، نشان دادند که به شدت به عدالت اجتماعی پایبند هستند و پاکدستی محور کارشان است.

وی با اشاره به دولت اول محمود احمدی‌نژاد گفت: مبارزه با فساد در چهارسال اول دولت ایشان را ببینید که چه وضعی داشته است. همچنین عدالت‌محوری و مردمی بودن و درمیان مردم بودن و اینکه امکانات کشور را به سمت روستاها و مناطق محروم سوق دادند و خیلی کارها انجام شده است.

زاهدی درباره امکان ورود احمدی‌نژاد به انتخابات مجلس یازدهم هم اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت این را باید از خودشان بپرسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان