Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کیانوش جهانپور، در واکنش به تعطیلی مدارس استان سیستان و بلوچستان به علت شیوع آنفلوانزا، گفت: وزارت بهداشت چنین توصیه ای ندارد که مدارس به دلیل شیوع آنفلوانزا تعطیل شوند.

اخبار اجتماعی-وی افزود: توصیه ما این است که دانش آموزان مبتلا به آنفلوانزا، چند روز در منزل بمانند و استراحت کنند تا از شیوع بیماری به دیگران پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور در خصوص تعطیلی مدارس استان سیستان و بلوچستان به علت شیوع آنفلوانزا، گفت: وزارت بهداشت در جریان تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس این استان نیست و حتی تا روز گذشته نیز، سیستان و بلوچستان جزو پنج استانی نبوده است که بیشترین مبتلایان به آنفلوانزا را داشته اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به پنج استان کشور که بیشترین افراد مبتلا به آنفلوانزا را دارند، اشاره کرد و افزود: استان های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، گلستان و خوزستان، بیشترین مبتلایان را داشته اند.

جهانپور در خصوص آمار فوتی های ناشی از آنفلوانزا در کشور، گفت: آمار جدید شنبه آینده منتشر می شود، اما آنچه مسلم است اینکه آمار ۵۶ فوتی افزایش یافته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت آنفلوانزا آنفلوانزا تعطیلی مدارس وزارت بهداشت وزارتخانه شیوع آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود