Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اعتراض به حمله برخی از مجریان صداوسیما به سینماگران، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی به صف تحریم‌کنندگان تلویزیون پیوستند. پیش از این هم، تعدادی از بازیگران از جمله پرویز پرستویی و شیلا خداداد هم این موضع را اعلام کرده بودند. 

نیوشا ضیغمی درهمین ارتباط در پستی اینستاگرامی نوشت:

«سال هشتاد و دو شروع کار حرفه‌ای من با سریال فاخر «در چشم باد» اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آن روزها تلویزیون ملی حرمت داشت جای هرکسی نبود ،
از کارگردان و بازیگر و مجری و تهیه‌کننده تا مدیران همه به فکر فرهنگ‌سازی و تولید محتواهایی بودند که آینده فرهنگی مردم سرزمین‌مان را رقم خواهد زد
امروز این رساله ملی تبدیل به رسانه شخصی شده !!!
رسانه‌ای که هیچ چیز سر جایش نیست ...
نه از اسم کارگردان‌های بزرگی همچون جوزانی و فتحی و لطیفی و برومند و طهماسب و.... خبری هست و نه مجریانی همچون فردوسی‌پور و حسنی و رشیدپور... و نه مدیرانی که حتی شبیه آن سالها باشند.
امروز آنتن تلویزیون تعلق به کسانی دارد که نه تنها فرهنگ نمی‌سازند بلکه بی‌فرهنگی و بی ادبی را رواج می‌دهند از آقای ... برنامه هفت بگیر تا ... مجریان بی ادبی که با توهین و تحقیر کسانی‌که سالها برای هنر زحمت کشیده‌اند می‌خواهند خودنمایی کنند و بزرگ شوند.
این رویه یعنی ترویج پرخاشگری و فحاشی به جای گفتگو و نقد
این یعنی به زوال بردن نسلی که ادبیات سخن گفتن را از شما می‌آموزد
برایتان باید تاسف خورد، همین و بس
و امروز به عنوان کسی که همیشه سرم را بالا گرفتم و با افتخار عنوان کردم که شروع کارم با صدا و سیما بوده، مانند همکارانم به این شکل رفتار رسانه شما اعتراض دارم و نه تنها در تلویزیون شما کار نخواهم کرد بلکه به فرزندم هم اجازه تماشای برنامه شما را نخواهم داد.»

پولاد کیمیایی هم در این‌باره در صفحه شخصی خود در اینستاگرتوضیح داد:

«ترویج چند همسری، سریال‌های آبکی که لمپنیزم را ترویج می‌کنه اخبار یک طرفه توهین به هنرمند ( نه سلبریتی ) گرو گشی پخش مسابقات فوتبال، بی‌کار کردن و فراری دادن استعدادهای کشور، بیرون کردن کارشناسان فوتبال، پول کلان گرفتن و مافیای تبلیغات کی تیزر داشته باشه کی نه ...من هم مثل خانوم شیلا خداداد آقای پرستویی... تلویزیون ملی کشورم رو تحریم می‌کنم و دیگه با تلویزیون همکاری نمی‌کنم.»

۵۷۵۷

کد خبر 1327822

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پولاد کیمیایی پرویز پرستویی بازیگران سینما و تلویزیون ایران شیلا خداداد باشگاه استقلال مارک ویلموتس انتخابات مجلس یازدهم تیم ملی فوتبال ایران ناتو دونالد ترامپ لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی