Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از بازیهای حساس هفته سیزدهم، تیم فوتبال استقلال در تهران میزبان شهر خودرو است که این بازی به لحاظ جایگاه آنها در جدول، برای هر دو تیم و برای دیگر تیم‌های بالای جدول از حساسیت زیادی برخوردار است. 

در خصوص این بازی ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط جدول به خوبی گویای حساسیت بالای بازی هست و برای همین دو تیم باید برای پیروزی در این دیدار سخت تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهر خودرو یک تیم تدافعی است و بازیکنان آن در ارائه تاکتیک های دفاعی و فوتبال بسته تبحر دارند و برای همین این تیم خیلی سخت و خیلی کم گل می خورد و در مقابل استقلال تیمی تهاجمی است که به راحتی به هر تیمی گل می زند. حال باید دید نتیجه دیدار یک تیم تهاجمی و یک تیم تدافعی چه می شود.

اصغرخانی بیان داشت: البته آبی پوشان پیش از این هم تیم هایی که در کارهای تدافعی تبحر داشتند را تسلیم کرده‌اند و به نظر می‌رسد برای پیروزی در این بازی هم مشکلی نداشته باشند.

پیشکسوت آبی‌ها بیان داشت: در بازی گذشته مقابل سپاهان فرشید اسماعیلی به طور کامل آماده نبود و برای همین میزان خلاقیت و ارسال پاس های کلیدی در خط میانی کم شده بود. اگر اسماعیلی برای این بازی به آمادگی رسیده باشد، قدرت خط میانی و حمله آنها افزایش می یابد.

وی در خصوص انگیزه بازیکنان پیشین استقلال در این بازی تصریح کرد: این اصلا امری غیر عادی نیست و در همه دنیا متداول است بازیکنانی که مقابل تیم‌های سابق شان بازی می کنند انگیزه شان بیشتر می شود و معمولا خطرناک هستند. این قانون نانوشته در خصوص اغلب ورزشکاران صدق می کند.

کد خبر 4788838

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتبال ایران ایوب اصغرخانی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان مارک ویلموتس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران برانکو ایوانکوویچ تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های لیگ برتر به روز‌های حساس خودش رسیده و در یکی از مهم‌ترین مسابقات این فصل، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت شاهد تقابل تراکتور و استقلال در تبریز خواهیم بود. مسابقه‌ای که در تعیین تیم قهرمان و سهمیه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود و اساساً یکی از دلایل تغییر کادر فنی تراکتور نیز دقیقاً همین بحث است، چون تبریزی‌ها نمی‌خواهند مجال حضور در لیگ قهرمانان را به همین راحتی از دست بدهند.

آن‌ها به دنبال فراهم کردن شرایطی برای استفاده از یحیی گل‌محمدی هستند و تا قبل از تحقق این امر، فعلاً به صورت موقت حمید مطهری را مسئول فنی تیم خودشان کرده‌اند. مربی که سابقه همکاری با یحیی در پرسپولیس را دارد و البته خودش به عنوان سرمربی هم به مصاف استقلال رفته است، اما کارنامه‌اش مقابل آبی‌پوشان پایتخت در مقام سکاندار، فقط ناکامی بوده و او موفق به پیروزی برابر استقلال نشده است.

حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، همه چیز برایش به معنای واقعی کلمه عوض خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال