Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت: با ورود سامانه جدید بارشی آسمان استان از امروز با بارندگی و وزش شدید باد در نواحی جلگه ایی وبارش برف در کوهستان‌ها همراه است.

او با بیان اینکه، این سامانه جوی تا آخر وقت فردا در گیلان مستقر است، افزود: در این مدت دمای هوای استان ۵ تا ۱۵ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان  با اشاره به بارش مجدد باران ،گفت: در این مدت آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رانش و لغزش زمین دور از انتظار نیست و مسافران از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

محمد دادرس گفت: رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی را دارند تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

مدیر کل هواشناسی گیلان به فعالان بخش‌های مختلف کشاورزی، باغداران، گلخانه داران و پرورش دهندگان مرغ و ماهی توصیه کرد تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی بارش باران و سرمای هوا بیاندیشند.

 

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم

فرماندار کرمان گفت: باتداوم بارش ها، ترمیم دریواسیون ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی بابایی امروز - پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۳ کیلومتر از راه‌های روستایی (خاکی) که طی بارندگی اواخر هفته گذشته دچار خسارت، آب بردگی، یا بر اثر طغیان سیلاب و رودخانه تخریب شده بود، با تلاش عوامل راهداری شهرستان کرمان بازگشایی و تیغ زنی و ترمیم شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه پل که در معرض سیل بودند، مجدداً بازدید و تنقیه و لایروبی شدند، افزود: در حال حاضر با تداوم بارش‌ها طی روزهای آینده ترمیم دریواسیون‌ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان در حال انجام است.

کد خبر 750133

دیگر خبرها

  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان