Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی پنتاگون به گزارش یک روزنامه آمریکایی درباره برنامه واشنگتن جهت اعزام ۱۴ هزار نیروی نظامی دیگر به خاورمیانه به منظور مقابله با ایران واکنش نشان داد.

وال استریت ژورنال به تازگی در گزارشی نوشت، به گفته مقامات آمریکایی، دولت ترامپ افزایش چشم‌گیر حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه را به منظور مقابله با ایران در نظر دارد که این افزایش، شامل چندین ناو، جنگ‌افزارهای دیگر و ۱۴ هزار نیروی نظامی مضاعف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاش هالی، سناتور آمریکایی در واکنش به این گزارش توییتی منتشر کرد و نوشت که در جلسه نیروهای مسلح سنا این پرسش را مطرح خواهد کرد که چرا پنتاگون بر اساس این گزارش قصد دارد ۱۴ هزار نیروی دیگر به خاورمیانه اعزام کند؛ در حالی که فقط در سال‌جاری ۱۴ هزار نیرو به این منطقه اعزام کرده است.

این سناتور نوشت: آیا پنتاگون در حال آماده شدن برای یک جنگ زمینی است؟

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در پاسخ به این توییت، گزارش منتشر شده از سوی وال استریت ژورنال را «غلط» خواند.

این سخنگو در پاسخ به توییت سناتور آمریکایی نوشت: سناتور هالی، این گزارش غلط است. آمریکا برای مقابله با ایران ۱۴ هزار نیرو به خاورمیانه اعزام نمی‌کند.

سخنگوی پنتاگون دقایقی بعد، توییت دیگری منتشر کرد که در آن آمده است: به طور مشخص این گزارش غلط است. آمریکا اعزام ۱۴ هزار نیروی نظامی به خاورمیانه را مد نظر ندارد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان پنتاگون دونالد ترامپ نیروهای آمریکا در خاورمیانه زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو

سناتور یهودی آمریکایی در پاسخ به اظهارات نتانیاهو که اعتراضات دانشجویی در آمریکا را ضدیهودی خوانده گفت، وقتی ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته و ۷۷ هزار نفر را مجروح کرده‌اید هیچ اعتراضی ضدیهودی نیست.

به گزارش مشرق، سناتور ارشد و دموکرات آمریکایی برنی سندرز به اظهارات نخست وزیر اسرائیل که اعتراضات به سیاستهای تل آویو در جنگ غزه را ضدیهودی خوانده واکنش نشان داد.

سندرز گفت، «نه آقای نتانیاهو، این (اعتراضات) ضدیهودی یا در حمایت از حماس نیست»؛ اگر نگاه کنیم که دولت افراط گرای شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزار نفر که ۷۰ درصد آنها زن و کودک هستند را مجروح کرده است.

این سناتور ارشد آمریکایی افزود: وقتی با بمباران بیش از ۲۲۱ هزار منزل مسکونی را در غزه تخریب، بیش از یک میلیون نفر را آواره و همه زیرساختهای مدنی را نابود می‌کنید این ضدیهودی نیست.

با افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو، طرفداران فلسطینی در دانشگاه‌های آمریکا را «یهودستیز» دانست و با «وحشتناک» خواندن این اعتراضات گفت که تظاهرات «باید متوقف شود.»

طی روزهای گذشته دانشجویان چندین دانشگاه مختلف آمریکا با تحصن در دانشگاهها خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

پلیس آمریکا تا کنون صدها نفر از دانشجویان حامی فلسطین را بازداشت کرده است.

سندرز که خود از مهاجران یهودی آمریکاست اضافه کرد، «این ضدیهودی نیست که تخریب همه ۱۲ دانشگاه و ۵۶ مدرسه غزه را محکوم کنیم..» این ضدیهودی نیست وقتی که بدانیم دولت شما سیستم درمانی و بهداشتی غزه و ۲۶ بیمارستان این منطقه را از سرویس خارج کرده و بیش از ۴۰۰ پرسنل درمانی را کشته است.

وی در پایان گفته، «شما نمی‌توانید ما را از این جنگ غیراخلاقی منحرف کنید».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟