Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:57:10 GMT

شرایط نقدینگی صنعت سی ان جی وضعیت بحرانی دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۲۵۸۹

شرایط نقدینگی صنعت سی ان جی وضعیت بحرانی دارد

دادرس شرایط نقدینگی صنعت سی ان جی وضعیت بحرانی دارد، گفت: امیدواریم به عنوان کشوری با صنعت پیشرو و اول در صنعت سی ان جی این طرح را به خوبی مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «اردشیر دادرس» شب گذشته (چهارشنبه 13 آذر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی با کمک های بلاعوض با اشاره به اینکه بعد از ۵ سال توقف رشد صنعت سی ان جی، دو طرح بزرگ هوشمند سازی مصوب ۲۲ اسفند ۹۷ که از خرداد ۹۸ اجرایی شده است، گفت: برای کمک به مکانیزه کردن جایگاه‌های سوخت و تست و بازرسی مخازن همچنین طرح مصوب شورای اقتصاد با تمهیدات دولت و دستورالعمل خوب باعث رونق صنعت سی ان جی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن سی ان جی و صنایع وابسته با بیان اینکه شرایط نقدینگی صنعت سی ان جی وضعیت بحرانی دارد، گفت: امیدواریم به عنوان کشوری با صنعت پیشرو و اول در صنعت سی ان جی این طرح را به خوبی مدیریت کنیم.

 

دادرس با اشاره به اینکه ۵ تا ۶ کارخانه مخزن سازی در تهران سالانه بالای یک میلیون مخزن می‌توانند تولید کنند که در دنیا بی نظیرند، گفت: این در حالی است که اکنون نیمه فعال هستند که دولت با ترمیم کارخانه‌ها می‌تواند به تولید و خدمات رسانی کمک کند.

 

رئیس انجمن سی ان جی و صنایع وابسته خاطرنشان کرد: با حمایت دولت با نصب جدید کیت ساز‌ها شتاب لازم را برای ماشین‌های جدید ایجاد می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد اصفهان خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس شورای اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد سی ان جی جایگاه سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل