Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: روز گذشته پسر پنج ساله‌ای به همراه مادر خود به پشت بام رفته بودند که بر اثر بی‌احتیاطی به داخل گودال داکت آپارتمان 5 طبقه سقوط کرد.

وی افزود: پس از دریافت خبر از سامانه 125 از ایستگاه مرکزی دو دستگاه خودرو سنگین و 9 نفر آتش‌نشان برای نجات کودک به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی اضافه کرد: بعد از گرفتن پیام صوتی از کودک و صحبت کردن با او آتش‌نشانان متوجه شدند که کودک سالم است و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از نجات معجزه آسای این کودک 5 ساله خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش تیم عملیاتی این سازمان این کودک بدون کوچکترین آسیبی و با ایمن‌ترین شیوه از داخل گودال داکت خارج و برای اطمینان خاطر از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم