Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از موفقیت تیم مهارت انجمن معلولین نوای باران شهرستان قروه در نخستین مسابقات مهارتی معلولان کشور که با حضور ۱۶۴ رقابت کننده در مشهد مقدس برگزار شد خبر داد.

وی افزود: کشف استعداد‌های برتر حوزه‌های مهارتی بین معلولان، ایجاد باور در جامعه نسبت به توانمندی معلولان، آگاهی بخشی به خانواده‌های دارای معلول نسبت به وجود امکان آموزش مهارتی به معلولان و افزایش خودباوری بین معلولان از جمله اهداف برگزاری این مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در چهار گروه معلولیت جسمی، نابینا، ناشنوا و معلولان و در سه رشته مهارتی کامپیوتر (ICDL)، دوخت کیف چرمی با دست و گلیم به رقابت پرداختند

افزود: سارا سنگین آبادی، فرشته فتح اللهی و جمیل احمدی نیاز موفق به کسب مقام نخست در دوخت کیف چرمی با دست و لیلا رستمی موفق مقام سوم در این رشته را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: لیدا میهمی و پروین منتشلو نیز توانستند مقام دوم این دوره از مسابقات را در رشته گلیم بافی از آن خود کنند.
گفتنی است انجمن معلولین نوای باران پس از اخذ مجوز‌های لازم از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اقدام به ارائه آموزش‌های مهارتی به معلولین قروه‌ای با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان نموده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معلولین موفقیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا