Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، 9 درصد از صدقات پرداختی مردم استان به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد در سیستان و بلوچستان به روش های نوین و الکترونیکی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی میرامامی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: مردم نیکوکار استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون 21 میلیارد ریال در قالب صدقه به نیازمندان کمک کردند که از این میزان صدقه مبلغ 2 میلیارد ریال به روش های نوین پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مجموع بالغ بر 550 میلیون تومان از طریق روش های نوین و با نیت های مختلف توسط حامیان و خیرین گرامی به استان سیستان و بلوچستان واریز شده که در سریع ترین زمان ممکن به نیازمندان اهدا می شود.

میرامامی خاطرنشان کرد: پرداخت صدقه با روش های الکترونیکی باعث کاهش هزینه های جمع آوری صدقه، سرعت در انتقال وجوه، پیشگیری از سرقت صندوق ها و سرعت بخشی در ارائه خدمات به نیازمندان می شود.

این مسئول اظهارداشت: صدقه های جمع آوری شده به منظور رفع مشکلات اساسی محرومان جامعه در بخش تأمین جهیزیه نوعروسان، هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، تأمین مسکن، هزینه های درمان و معیشت نیازمندان هزینه می شود.

وی در پایان اذعان داشت: افراد نیکوکار می توانند با شماره گیری کد آنی پرداخت# 054*8877*، تلفن گویای 0968877و یا مراجعه به سایت کمیته امداد ، و نصب نرم افزار سکه، ایوا، سنا ازطریق تلفن همراه در هر زمان و مکان کمک های مورد خود را به نیازمندان مناطق انتخابی خود در سیستان و بلوچستان واریز کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد