Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: پیشنهادم این است که حضور هیأت منصفه در کنار قضات در دادگاهی اقتصادی می‌تواند کمک کننده باشد، باید بین تولید کننده و اخلالگر تفاوت قائل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی صبح امروز در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی گفت: استان اصفهان از روز گذشته میزبان رئیس قوه قضائیه و تعدادی از مسؤولان این قوه است، امروز در جمع سربازان جنگ اقتصادی هستیم، امیدواریم همانطور که در جمع کشاورزان دستوراتی داده شد و موجب دلگرمی کشاورزان را فراهم کرد، خروجی این جلسه هم اتفاق خوبی را برای فعالان اقتصادی رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت در اصفهان عنوان کرد: 11 درصد از اشتغال کشور معادل 261 هزار نفر در استان اصفهان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: عمده محصولات تولیدی استان عبارت است از فولاد و محصولات فولادی، فرش، نساجی و پوشاک، مواد شیمیایی، سینمان، سنگ، قطعات خودرو، لوازم خانگی؛ برای نمونه 68 درصد تولید آهن و فولاد کشور در این استان تولید می‌شود، 26 درصد فراورده‌های نفتی نیز همینطور، از دیرباز اصفهان به عنوان پایتخت نساجی کشور مطرح بوده اما این شرکت‌ها با مسائل مختلف درگیر هستند.

رضایی با بیان این که روزهای یکشنبه جلسات مستقیم با فعالان اقتصادی را در استانداری دارم، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌ها، قوانین دست و پاگیری است که در زمان صلح نوشته شده نه شرایط امروز که در جنگ تمام عیار مقابل استکبار هستیم.

وی اظهار کرد: پیشنهادم این است که حضور هیأت منصفه در کنار قضات در دادگاهی اقتصادی می‌تواند کمک کننده باشد، باید بین تولید کننده و اخلالگر تفاوت قائل شد؛ همچنین مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آن طور که باید اجرایی نمی‌شود، پیشنهاد می‌شود در جلسه سران سه قوه پیگیری شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: موضوع بعد، ضرورت هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی و نگاه متناسب با شرایط فعالی کشور است تا دست مدیران بانک‌ها بازتر شود.

رضایی توضیح داد: اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور است و طبیعی است که برخی واحدها مشکلات خاص خودشان را دارند، پیشنهادم این است که اگر ستاد ویژه تدابیر اقتصادی به صورت پایلوت با حضور استانداری، دادگستری، اصناف، اتاق بازرگانی و متناظر با آنچه در سران سه قوه مطرح می‌شود تا بتواند به صورت ویژه راهگشا شود، همچنین تعیین قاضی ویژه در این راستا می‌تواند کمک کننده باشد.

انتهای پیام/63064/م30/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان قوه قضائیه رئیس دستگاه قضا اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!