Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:51:43 GMT

لمپارد: از بازگشت جان تری خوشحال شدم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۲۹۶۷

لمپارد: از بازگشت جان تری خوشحال شدم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که این تیم در بازی برابر اسان ویلا نمایش متفاوت را ارائه داده است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از دو شکست پیاپی در لیگ برتر، دیشب در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان استون ویلا بود. شاگردان فرانک لمپارد در این بازی به سختی و با نتیجه ۲-۱ به پیروزی دست یافتند تا به نوعی نوار ناکامی‌های خود را قطع کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک لمپارد پس از پایان بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در رابطه با پیروزی تیمش مقابل استون ویلا گفت: " همیشه کسب سه امتیاز و پیروزی، در پایان بازی راحت تر از آن چیزی که بوده به نظر می‌رسد.

باید کاملاً اوضاع را مدیریت کرده و مراقب همه چیز باشیم. در مقابل استون ویلا عملکرد خوبی داشتیم و کاملاً متفاوت از قبل ظاهر شدیم. از وضعیت کنونی چلسی رضایت دارم. هفته گذشته یک مثال فوق العاده بود. ما در دو بازی شکست خوردیم اما به خوبی ریکاوری کردیم. این همان قابلیت های فوق‌العاده تیم است که نشان می دهد ما در پایان فصل در چه رتبه ای قرار خواهیم گرفت."

 

 

 

لمپارد در ادامه پیرامون مصدومیت تامی آبراهام و عملکرد انگولو کانته در بازی مقابل استون ویلا گفت: " مصدومیت آبراهام خیلی جدی به نظر نمی رسد. با این حال امیدوارم که در بازی مقابل اورتون حضور داشته باشد. تامی یک بازیکن فوق العاده با شخصیتی عالی در رختکن است. کانته نیز همیشه عملکرد خوبی در تیم داشته است. چیز زیادی نمی توان درباره او گفت؛ توانایی های او در باز پس گیری و کنترل توپ، این بازیکن را تبدیل به یک ستاره متفاوت کرده است."

لمپارد در پایان پیرامون بازگشت جان تری به استمفوردبریج نیز گفت: " برای جان تری بسیار خوشحال هستم. او خیلی حرف نزد و کارش را به خوبی انجام داد. با این وجود بازگشت همواره سخت بوده است."

جان تری چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جان تری چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است