Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نقوی‌حسینی با اشاره به انتقاد تند برخی از اصلاح‌طلبان از دولت روحانی بویژه پس از گرانی بنزین، گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و این افراد با این اظهارات می‌خواهند خودشان را از عملکرد دولت مبرا کنند.

اخبار سیاسی - وی با اشاره به اینکه هدف جریان اصلاحات از این سخنان کاملا سیاسی است، ادامه داد: اصلاح‌طلبان اگر در ادعای خود صادق هستند، باید از شش سال قبل عملکرد دولت را بررسی و در مواقعی مورد نقد قرار می‌دادند نه آنکه با نزدیک شدن به زمان انتخابات تغییر موضع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقاد این روزهای جریان اصلاحات فرار رو به جلوست، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به دنبال آن هستند که از هر فضایی بهره‌برداری سیاسی کنند اما بدانند که مردم حمایت‌های آنان از دولت را فراموش نمی‌کنند و اظهارات امروز آنان را نمی‌پذیرند.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: روحانی حاصل ائتلاف گروه‌های اصلاح‌طلب است و بر این اساس اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی عملکرد وی باشند. 

وی متذکر شد: جریان اصلاحات در هر دو دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیر پشت روحانی بودند و از وی حمایت‌های ویژه‌ای کردند و اگر به واقع از عمکرد دولت ناراضی بودند، نباید در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم هم مجددا از روحانی حمایت می‌کردند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز اصلاح‌طلبان نمی‌توانند از مسئولیت عملکرد دولت شانه خالی کنند، گفت: اصلاح‌طلبان با بیانیه‌ها و اعلام مخالفت‌های امروز خود نمی‌توانند خودشان را از دولت روحانی جدا کنند و به جهت عملکرد ضعیف دولت، باید پاسخگوی مردم باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت روحانی اصلاح طلبان اصلاح طلبان دولت مجلس شورای اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توییتی نوشت:« با توجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، خوب است بدانیم که میانگین صادرات سال گذشته ۱۵ کشور اول آسیا (بدون چین) بالای ۵۰۰ میلیارد دلار بوده‌است. مجموع صادرات نفتی و غیرنفتی ایران، به رغم منابع عظیم و تمامی توانمندی‌ها، ۷۸ میلیارد دلار شد. کسب جایگاه قابل قبول تجاری در صحنه رقابت بین المللی، در گرو اصلاح شیوه حکمرانی و تلاش موثر و کارآمد برای رفع تحریم‌های تجاری و بانکی است.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900716

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!