Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بودجه سال ۹۸ دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی گفت: بودجه سال ۹۸ دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی حدود ۵۷ درصد برای ۹ ماه تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: این درصد ممکن است در برخی دانشگاه ها کمتر و یا در برخی دانشگاه ها بیشتر باشد، بودجه عمرانی هم  ۹۸ درصد در ۹ ماه اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: در سال ۹۹ نیز میزان بودجه ای که برای حوزه عمرانی دانشگاه ها در نظر گرفته شده است ۵ درصد منفی است که در تلاش هستیم که این درصد منفی را کم کرده و به مثبت برسانیم.

وی ادامه داد: در بحث بودجه جاری دانشگاه‌ها نیز کمتر از ۱۰ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داریم.

معاون وزیر علوم گفت: در حال رایزنی با سازمان برنامه بودجه هستیم همچنین درباره تبصره ها که در دولت مطرح شده، تلاش می‌کنیم سهم آموزش عالی کشور از تبصره ها و ردیف‌های قانون بودجه سهمی باشد که نیاز دانشگاه‌ها را تا حدودی تامین می کند.

کد خبر 4788991 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری لایحه بودجه سال 99 کل کشور دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشجویان دانشگاه امیرکبیر دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی روز دانشجو شورای عالی انقلاب فرهنگی حسین توکلی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز