Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت ساعاتی دیگر در دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با محمد سانوسی بارکیندو، ‌دبیرکل این سازمان و مانوئل کودو، وزیر نفت ونزوئلا و رئیس دوره‌ای اجلاس اوپک دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه که بامداد امروز پنجشنبه (۱۴ آذرماه) تهران را به مقصد وین ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد هتل محل اقامت (کمپینسکی) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکصدوهفتادوهفتمین نشست اوپک و هفتمین نشست وزیران عضو اوپک و غیراوپک بر اساس برنامه اعلامی دبیرخانه این سازمان، امروز و فرداد (۱۴ و ۱۵ آذرماه) در مقر این سازمان در وین برگزار می‌شود.

اوپک در نشست ۱۷۶ تصمیم گرفت کاهش تولید داوطلبانه مورد توافق در نشست ۱۷۵ را برای ۹ ماه دیگر (از اول ژوئیه سال ۲۰۱۹ میلادی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) تمدید کند. ایران، لیبی و ونزوئلا از این تصمیم همانند نشست ۱۷۵ سازمان کشورهای صادرکننده نفت معاف شدند.

منبع: شانا

کلیدواژه: وزیر نفت بیژن زنگنه نشست 177 اوپک دبیرکل اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند. در این ملاقات ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.   امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی می‌باشد. در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند