Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز مهدی زاده، داماد رئیس جمهور از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، کامبیز مهدی زاده داماد حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دقایقی پیش همراه همسرش با حضور در فرمانداری تبریز، ضمن گفت‌وگو با خبرنگاران، در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

مصطفی میرسلیم در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کردنماینده کاشان و آران و بیدگل برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردانتخابات 98- خراسان رضوی| 315 نفر برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند

کامبیز مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به پشتوانه اعتماد مردم و بخصوص جوانان آذربایجان در انتخابات ثبت نام می‌کنم نه به واسطه نسبت فامیلی با آقای رییس جمهور.

وی افزود:با آقای رییس جمهور رابطه پدر و فرزندی دارم و برای کاندیداتوری در انتخابات از ایشان اجازه خواستم.

مهدی زاده بیان کرد:باید جراحی جدیدی در انتخاب نمایندگان مجلس  در استان صورت پذیرد و هر جراحی درد دارد هر چقدر این جراحی دیرتر شکل گیرد درد آن بیشتر است.

وی ادامه داد:در تاریخ مبارزاتی آذربایجان شیر زنانی مثل زینب پاشا در راستای مبارزه با ظلم و احتکار، داشتیم اما امروز در این استان نقش زنان در عرصه‌های مدیریتی بسیار کمرنگ است.

مهدی زاده تصریح کرد: استان ما جوان است و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم اما برخی کاندیداها از حضور جوانان در انتخابات ترس دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسته معیشتی دولت برایم تعلق نگرفته است تصریح کرد:فساد در جایی رخ می‌دهد که مدیر 70 ساله پشت میز خوابش برده است.

مهدی زاده افزود: آذربایجان جواهر معادن خفته بوده و باید در استان از نظام مدیر گزینی به سمت انتخاب بر اساس شایسته سالاری حرکت کنیم و استان احتیاج به تلاش و توسعه و اصلاح رویکردها دارد.

انتهای پیام/115/ j

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس