Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@08:31:38 GMT

زنگنه برای شرکت در نشست اوپک وارد وین شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۳۹۹۰

زنگنه برای شرکت در نشست اوپک وارد وین شد

ایران اکونومیست-وزیر نفت ساعاتی دیگر در دبیرخانه اوپک با محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل این سازمان و مانوئل کودو، وزیر نفت ونزوئلا و رئیس دوره‌ای اجلاس اوپک دیدار و گفتگو می‌کند.

بیژن زنگنه که بامداد امروز پنجشنبه (۱۴ آذرماه) تهران را به مقصد وین ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد هتل محل اقامت (کمپینسکی) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت ساعاتی دیگر در دبیرخانه سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) با محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل این سازمان و مانوئل کودو، وزیر نفت ونزوئلا و رئیس دوره‌ای اجلاس اوپک دیدار و گفتگو می‌کند.

یکصدوهفتادوهفتمین نشست اوپک و هفتمین نشست وزیران عضو اوپک و غیراوپک بر اساس برنامه اعلامی دبیرخانه این سازمان، امروز و فرداد (۱۴ و ۱۵ آذرماه) در مقر این سازمان در وین برگزار می‌شود.

اوپک در نشست ۱۷۶ تصمیم گرفت کاهش تولید داوطلبانه مورد توافق در نشست ۱۷۵ را برای ۹ ماه دیگر (از اول ژوئیه سال ۲۰۱۹ میلادی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) تمدید کند. ایران، لیبی و ونزوئلا از این تصمیم همانند نشست ۱۷۵ سازمان کشور‌های صادرکننده نفت معاف شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: زنگنه اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟