Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: نباید نگران بحث هایی که قشر دانشجو و دانشگاهی مطرح می کنند، بود بلکه باید برای پرسش های آنان پاسخ داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در دومین جلسه ستاد پژوهش استان، ضمن تبریک روز دانشجو، از ۱۶ آذر به عنوان روز انسجام ملی نام برد و افزود: قشر آگاه و هوشیار دانشگاهی همیشه پیشرو در همه فعالیت ها بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کردستان عنوان کرد: نباید نگران بحث هایی که قشر دانشجو و دانشگاهی مطرح می کنند، بود بلکه باید برای پرسش های آنان پاسخ داشته باشیم.

مرادنیا در ادامه، هفته پژوهش (۱۶ لغایت ۲۲ آذر) را فرصتی برای معرفی دستاوردهای پژوهشی دانست و ابراز امیدواری کرد، بتوانیم با تکیه بر کارهای تحقیقاتی و فناورانه، به سمت توسعه حرکت کنیم. 

وی حرکت به سمت توسعه را در سایه تلاش های پژوهشگران میسر و این تلاش ها را شایسته معرفی دانست. 

مرادنیا هدف از برگزاری برنامه های هفته پژوهش را معرفی چهره های فعال در این عرصه عنوان و تاکید کرد: باید برنامه های هفته پژوهش با تبلیغات گسترده به اطلاع مردم برسد. 

وی بر لزوم تبلیغ برنامه های تدوین شده برای برگزاری هفته پژوهش در استان، از طریق صدا و سیما و سایر رسانه ها به عنوان همراهان همیشگی دستگاه های اجرایی، تاکید کرد و تلاش در راستای معرفی برنامه ها و چهره های پژوهشگر، یک وظیفه ملی نامید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز دانشجو استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟