Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر نفت ساعاتی دیگر در دبیرخانه سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) با محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل این سازمان و مانوئل کودو، وزیر نفت ونزوئلا و رئیس دوره‌ای اجلاس اوپک دیدار و گفتگو می‌کند. تاریخ انتشار: 11:27 - 14 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۱۱۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شانا، بیژن زنگنه که بامداد امروز پنجشنبه (۱۴ آذرماه) تهران را به مقصد وین ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد هتل محل اقامت (کمپینسکی) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکصد و هفتادوهفتمین نشست اوپک و هفتمین نشست وزیران عضو اوپک و غیراوپک بر اساس برنامه اعلامی دبیرخانه این سازمان، امروز و فرداد (۱۴ و ۱۵ آذرماه) در مقر این سازمان در وین برگزار می‌شود.   بیشتر بخوانید: وزیر نفت امشب تهران را به مقصد وین ترک می‌کند

اوپک در نشست ۱۷۶ تصمیم گرفت کاهش تولید داوطلبانه مورد توافق در نشست ۱۷۵ را برای ۹ ماه دیگر (از اول ژوئیه سال ۲۰۱۹ میلادی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) تمدید کند. ایران، لیبی و ونزوئلا از این تصمیم همانند نشست ۱۷۵ سازمان کشور‌های صادرکننده نفت معاف شدند.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیژن زنگنه وزارت نفت اوپک اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به روند دادگاه بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی جریان دارد، گفت: با تصمیم رئیس جمهورمان به این پرونده ورود خواهیم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای اندونزیایی خود با بیان اینکه این کشور در پرونده قضایی بین المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی باز شده است، ورود خواهد کرد، گفت: تصمیمان بر این شده است.

وی با اشاره به حضورش در نشست بین المللی ریاض اظهار داشت: در این نشست و نشستهای مشابه این موضوع را دریافتم که بعضی کشورها در این پرونده می خواهند و آماده اند که موضعی اتخاذ کنند.

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه تاکنون نیکاراگوئه و کلمبیا گامهای روشنی در این خصوص برداشته اند، افزود: ما نیز نتیجه بررسی های خود را به رئیس جمهورمان گفتیم و برای اولین بار تصمیم گرفته شده را اینجا اعلام می کنم. کار ما روی این برنامه مدت زیادی است که دنبال می شود. ما اقدامات حقوقی خود را دنبال خواهیم کرد. در این بین با همه کشورهای دوست و همپیمان در اینکه چه اقدامات بیشتری می توانیم انجام دهیم کار را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟