Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه جندی شاپور محل مبادلات علمی بین‌المللی در زمان خود بوده است، گفت: دانشمندان مختلف دنیا برای تحصیل و تحقیق در زمینه‌های مختلف در این محل جمع می‌شدند و ما امروز تلاش می‌کنیم با میزبانی از دانشجویان بین‌الملل همواره یکی از مراکز بزرگ و مهم دنیا برای مبادلات علمی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، منصور غلامی پیش از ظهر امروز در اختتامیه پنجمین جشنواره «فرهنگ ملل» که در دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: پنجمین جشنواره «فرهنگ ملل» به طور عمده بخاطر حضور دانشجویان از کشورهای مختلف و آشنایی با فرهنگ ملت‌های مختلف است زیرا دوستی‌ها و آشنایی‌ها منشأ همکاری‌های دراز مدت علمی است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: تحصیل دانشجویان بین‌الملل در کشور ما باعث خوشحالی است، جندی شاپور قدیمی‌ترین دانشگاه دنیا است که ۱۷۵۰ سال پیش در ایران ایجاد شده است و سال گذشته در یونسکو به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه جندی شاپور محل مبادلات علمی بین المللی در زمان خود بوده است، بیان کرد: دانشمندان مختلف دنیا برای تحصیل و تحقیق در زمینه‌های مختلف در این محل جمع می‌شدند و ما امروز تلاش می‌کنیم با میزبانی از دانشجویان بین الملل همواره یکی از مراکز بزرگ و مهم دنیا برای مبادلات علمی باشیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان جشنواره فرهنگ ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم گفت: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

وی افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وزیر علوم بیان کرد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند بخصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی