Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@05:17:08 GMT

شنبه،تاریخ جدید برای ثبت نام طرح ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۵۱۰

به دلیل اختلالات اینترنت طی یکی دو هفته اخیر در کشور، ثبت نام طرح ملی مسکن به شنبه آینده موکول شده است.

یکشنبه هفته جاری  اصلانی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه در نامه‌ای به معاون بنیاد مسکن از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان‌های همدان، یزد، خوزستان،‌کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در نامه اصلانی خطاب به هادی حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن آمده است؛ «با توجه به فراهم شدن شرایط لازم جهت ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی، اقدام متقتضی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح مذکور در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال‌و‌بختیاری، خوزستان و کرمانشاه، بر اساس ظرفیت‌های اعلامی توسط ادارات‌کل راه و شهرسازی به‌تفکیک شهرهای اعلام‌شده از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 13 آذر 98 تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 16 آذر 98 در سامانه مذکور صورت پذیرد، بر این اساس، نسبت به اعلام موضوع در سامانه به‌شرح زیر دستور اقدام متقضی صادر شود.»

 به گزارش تسنیم، این در حالی است که وزارت راه و شهرسازی ثبت نام طرح ملی مسکن در این استان ها را به شنبه آینده 16 آذر موکول کرده است.

به دلیل اختلالات اینترنت طی یکی دو هفته اخیر در کشور، ثبت نام طرح ملی مسکن بر اساس برنامه اعلام شده انجام نشده است.

 

تسنیم

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GOM برچسب ها: مسکن ، طرح ملی مسکن ، اینترنت ، اختلالات اینترنت ، وزارت راه و شهرسازی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسکن طرح ملی مسکن اینترنت اختلالات اینترنت وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 747637

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم