Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین روز از ثبت نام داوطلبین یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی مطابق چهار روز گذشته در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو، مستقر در وزارت کشور پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه ۱۴ آذر در مراکز ثبت‌نام سراسر کشور آغاز شد که با توجه به تعطیلی بخشی از ادارات و دستگاه‌ها در روز جاری، پیش‌بینی می‌شود تعداد مراجعه‌کنندگان امروژ نسبت به روز‌های گذشته در حوزه‌های ثبت‌نامی به‌خصوص ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور، بیش از روز‌های گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  عضو مجمع تشخیص مصلحت برای شرکت در انتخابات دوریازدهم مجلس ثبت نام کرد   سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای نام‌نویسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش وارد ستاد انتخابات کشور شد. سید مصطفی میرسلیم که امروز برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شده است، برخلاف سایر داوطلبان در صف انتظار ننشست و فرآیند ثبت نام این چهره سرشناس سیاسی، سریع‌تر از سایر نامزد‌ها انجام گرفت.
رئیس سازمان محیط زیست در دولت نهم ثبت نام کرد
فاطمه جوادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت نهم جهت نام‌نویسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش وارد ستاد انتخابات کشور شد.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات/ با شناسنامه قرمز در هوای صندلی سبز + حاشیه‌ها و تصاویر

جوادی پیش از ثبت‌نام خود در جمع انتخابات گفت: به نظر می‌رسد مجلس وظیفه نظارت بر دولت را به اندازه‌ای که لازم است انجام نمی‌دهد.

وی افزود: در همین موضوع بنزینی اخیر، ما انتظار داشتیم که نمایندگان حرفی بزنند یا اقدامی کنند.

جوادی گفت: از سوی دیگر شاهد تصویب کنوانسیون‌های متعددی هستیم که به ضرر کشور هستند، ولی مجلس درباره آن‌ها سکوت کرده است.

معاون رییس‌جمهور دولت نهم با بیان اینکه تصمیم مردم مشخص می‌کند که مجلس یازدهم باید وکیل ملت باشد یا وکیل دولت، گفت: من سعی کرده‌ام که همواره تابع حق باشم.

وی افزود: من الان در جریان آقای احمدی‌نژاد قرار ندارم.

جوادی با بیان اینکه پولی برای تبلیغات اتتخابات ندارم گفت: دارایی‌هایم را هم همه می‌توانند ببینند و مشکلی ندارم که فیش حقوقی‌ام را منتشر کنم. الان حقوق من همان حقوق مصوب هیئت علمی دانشگاه تهران است

وی ادامه داد: فیش حقوقی دو سال اول ما در دولت نهم یک و نیم میلیون تومان بود و دو سال آخر دولت به دو میلیون تومان رسید.

جوادی گفت: فعلا ثبت‌نام می‌کنم و مشخص نیست در لیستی قرار بگیرم یا نه.   نماینده مردم بروجن در دورنهم برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.  مازنی برای حضور در انتخابات یازدهم مجلس ثبت نام کرد حجت‌الاسلام "احمد مازنی" نماینده مردم تهران در مجلس دهم، لحظاتی پیش برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وارد ستاد انتخابات کشور شد.   این خبر درحال تکمیل است...    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات مجلس وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند روز گذشته، نشست برخی از منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل، در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد.

در همین راستا، عکسی از گفتگوی مصطفی میرسلیم، نماینده تهران و عضو حزب موتلفه و اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898854

دیگر خبرها

  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است