Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

ابوطالب فرنیانپور معاون فرماندار تهران صبح امروز(پنج‌شنبه) با حضور در سایت فرمانداری تهران در مصلی امام خمینی(ره) از فرایند انتخابات بازدید کرد.

وی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ثبت‌نام از داوطلبان گفت: در چهار روز گذشته ما شاهد استقبال خوب داوطلبان برای ثبت‌نام بودیم که به همین منظور تمهیدات لازم دیده شد و تاکنون با هیچ مشکلی مواجه نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار تهران ادامه داد: در روز اول مشکلات کوچکی داشتیم که البته خللی در روند ثبت نام ایجاد نکرد و به سرعت نیز رفع شد.

فرنیانپور اظهار داشت: به طور مثال بر اساس ارزیابی‌ها به این نتیجه رسیدیم که باید ۱۰ نفر را به مجموعه اضافه کنیم تا روند ثبت نام تسریع شود. این اقدام انجام گرفت و شما شاهد برگزاری این روند در کمال آرامش بودید.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین آمادگی‌ها برای ثبت نام از دواطلبان با توجه به نزدیک شدن به آخر هفته و پایان مهلت نام‌نویسی، افزود: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته و ما آمادگی ثبت نام از داوطلبان در ایام آخر هفته را داریم. با توجه به تمهیداتی که از قبل پیش‌بینی شده، ما در ایام پایانی مهلت ثبت‌نام، مشکلی در روند نام نویسی نخواهیم داشت.

نماینده تهران در مجلس در پاسخ به سوالی در زمینه آخرین آمادگی‌ها برای ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری نیز اضافه کرد: از فردا ۱۵ آذر، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز می‌شود و برای این منظور همه ملزومات فراهم شده است تا داوطلبان نام نویسی خود را انجام دهند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات میان دوره ای خبرگان ثبت نام مجلس خبرگان رهبری فرمانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

سید عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده و  به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، 

جوهری گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از امروز پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه