Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@02:33:41 GMT

دردسرتماشاگران برای ورود به ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۸۲۱

تماشاگران استقلال که از اولین ساعت صبح امروز راهی ورزشگاه آزادی شده اند برای ورود به دردسر خوردند. ناطقان: دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهر خودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که تماشاگران علاقه مند به فوتبال از ساعتی پیش خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند اما نتوانسته اند وارد ورزشگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*مشاهدات خبرنگار مهر از مقابل ورزشگاه آزادی نشان می دهد به دلیل مشکلی که هنوز مشخص نیست چه هست، درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز نشده است.

*در این مورد گفته می‌شود ماموران انتظامی در حال بررسی شرایط ورزشگاه هستند تا در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد اجازه ورود به تماشاگران را صادر کنند.


*تماس خبرنگار با مدیر مجموعه ورزشی آزادی برای جویا شدن علت این اتفاق بدون نتیجه ماند. منبع: مهر برچسب ها: دردسر ، ورزشگاه آزادی ، تماشاگران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دردسر ورزشگاه آزادی تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!