Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:38:30 GMT

ولایت مداری و وفاداری مردم لرستان زبانزد است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۸۳۰

ولایت مداری و وفاداری مردم لرستان زبانزد است

حجت الاسلام علی اکبری با بیان اینکه مردم لرستان مردمی انقلابی و ولایت مدار هستند، افزود: هدایت‌گری بر اساس گفتمان انقلاب مهم ترین رسالت نماینده ولی فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام «محمد جواد علی اکبری» امروز(14 آذر) در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان، افزود: تکریم و تقدیر از نماینده سابق ولی‌فقیه و امام‌جمعه سابق خرم‌آباد و معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه جدید خرم‌آباد، فرصتی برای مطرح شدن نام استان در کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور نام این استان را قرین وفاداری، صلابت، جوانمردی، علم و معرفت دانست و افزود: استان لرستان  ستارگانی بزرگ در آسمان فقاهت و مرجعیت و عالمان ربانی و هم در محور جهادت و شهادت دارد.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اوصاف زیبایی را برای مردم این استان بکار می برند، گفت: علما و فقهای بسیاری در لرستان می درخشد و این استان با آغاز گام دوم انقلاب سال ها و روزهای خوبی را خواهد داشت.

 

حجت الاسلام علی اکبری اظهار داشت: سوابق مجاهدت، بزرگی، وفاداری و ولایتمداری لرستانی‌ها زبانزد است.

 

وی با گرامیداشت خدمات آیت‌الله میرعمادی نماینده پیشین ولی فقیه در استان لرستان، گفت: آیت الله میرعمادی قریب به 12 سال منشا خدمات فراوانی در این استان بودند.

 

حجت‌الاسلام علی اکبری تصریح کرد: ما در شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه از خدمات آیت‌الله میرعمادی به خاطر خدمات پیوسته و پر سود ایشان در این سال‌ها صمیمانه تشکر می‌کنیم و برایشان آرزوی توفیق داشته و ان‌شاءالله مجموعه خدمات در حسنات وی ثبت و از خداوند و اولیاء الهی پاداش خود را دریافت خواهند کرد.

 

وی با اشاره با اینکه رهبر انقلاب انتخاب خوبی را بین فضلای استان  انجام دادند اضافه کرد: نماینده رهبری در جایگاه هدایت استان می باشد و در وحدت بخشی و هماهنگ سازی نیروها در نظام تاثیرگذار است.

 

 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، اظهار کرد: ویژگی‌های اخلاقی، علمی، سوابق جهادی و نگاه‌های زیبای حجت‌الاسلام شاهرخی ان‌شاءالله سرمایه خوبی برای استان خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: در آغاز گام دوم انقلاب با حضور حجت‌الاسلام شاهرخی در جایگاه نمایندگی رهبری در لرستان، روزها و سال‌های خوبی را استان خواهد داشت.


حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری  با بیان اینکه نماینده رهبری پشتیبان حرکت عمومی همه خادمان ملت است، تاکید کرد: امیدواریم همواره همه پشتیبان ولایت باشیم.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد شیراز سبک زندگی مجلس شورای اسلامی مردم استان لرستان گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند