Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای نخستین روز ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات تاکنون در مجموع 118 نفر متشکل از 105 نفر مرد و 13 نفر زن در استان مرکزی ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، روز گذشته و در چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 43 داوطلب در استان مرکزی ثبت‌نام کردند که 39 نفر مرد و 4 نفر خانم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون در مجموع 118 نفر متشکل از 105 نفر مرد و 13 نفر زن در استان مرکزی ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

عدم به‌کارگیری نیروهای بومی مهم‌ترین ضعف استان

یکی از داوطلبینی که روز گذشته ثبت‌نام کرد جوانی ۳۱ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی سازه بود که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک یکی از مهم‌ترین ضعف استان را عدم به‌کارگیری نیروهای بومی در استان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی کشور مطرح است و از ظرفیت صنایع به خوبی استفاده نمی‌شود و در حق کارخانجات اجحاف می‌شود.

لزوم شفاف‌سازی آرای نمایندگان در تمام مباحث

 دیگر داوطلبی که ثبت‌نام خود را قطعی کرد، خانمی ۴۹ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات بود که دلیل حضور خود را احساس تکلیف در برابر مردم دانسته و در خصوص ضعف مجلس کنونی گفت: در مجلس آرای نمایندگان در تمام مباحث شفاف‌سازی نمی‌شود و این بزرگ‌ترین ضعف است چراکه عدم صداقت نمایندگان با مردم را نشان می‌دهد.

با قوانین سلیقه‌ای برخورد نشود

داوطلب دیگر نیز جوانی ۳۲ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بود که با اشاره به مهم‌ترین مشکل استان گفت: طی چند سال اخیر یک شرکت صنعتی تأسیس کردم که ۵۰ نیرو نیز جذب کردم اما عدم دست قوانین سبب منحل شدن شرکتم شد.

وی افزود: قانون باید به‌درستی اجرا شود و به‌صورت سلیقه‌ای اعمال نشود و با توجه به صنعتی بودن شهر اراک قوانینی وضع شود که به رشد و توسعه صنایع منجر شود.

از کارفرمایان حمایت شود

این داوطلب جوان تأکید کرد: با توجه به اینکه شهر اراک شهری کارگری است باید کارفرمایان مورد حمایت قرار گیرند تا از نیروی کار نیز حمایت شود تا با ایجاد اشتغال شاهد رونق بهبود صنایع شویم.

نمایندگان مجلس تنها به منافع خود می‌اندیشند

دیگر داوطلب هم جوانی ۳۱ ساله دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی کارمند بود که مهم‌ترین ضعف مجلس را عدم توجه به خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم عنوان و اظهار کرد: نمایندگان مجلس تنها به منافع خود می‌اندیشند.

وی با اشاره به مشکلات موجود استان اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت‌های استان در خصوص اشتغال نادیده گرفته می‌شود و با توجه به ظرفیت بالای استان به‌واسطه وجود صنایع باید به‌درستی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

توجه به انتصاب مدیران بومی و رفع مشکلات مردم از سوی مسؤولان

این نامزد ۳۱ ساله با اشاره به مشکلات موجود استان اظهار داشت: باید از ظرفیت بالای سرمایه‌گذاران در خصوص گردشگری و زیست‌محیطی در استان بهره‌گیری کرد و توسعه روستاها را در راستای ایجاد اشتغال جوانان مد نظر قرار داد.

وی تصریح کرد: باید انتصاب مدیران بومی و رفع مشکلات مردم از سوی مسؤولان در اولویت قرار گیرد.

این داوطلب با اشاره به مهم‌ترین ضعف نمایندگان خانه ملت گفت: وابستگی زیاد نمایندگان مجلس به جناح و گرایش‌های سیاسی مانع از گام برداشتن در راستای رفع مشکلات مردمی است که نباید در مجلس یازدهم این مهم تکرار شود.

به گزارش فارس در چهارمین روز از مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سه داوطلب با مدرک دکترا به مرکز انتخابیه حوزه اصلی اراک، خنداب و کمیجان مراجعه کردند اما به دلیل نقص مدرک ثبت‌نام آنها به‌روزی دیگر موکول شد.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان مرکزی نامزدهای انتخابات انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برنامه‌های صداوسیما برای معرفی ۴ نامزد دور دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی مشخص شدند.

ابوطالب شفقت ششم اردیبهشت ماه در بازدید از سخت‌افزار و نرم‌افزار برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات در صداوسیمای مرکز لرستان، بیان کرد: خوشبختانه برنامه‌های مناسبی برای معرفی نامزدها و برنامه آنان تدوین شده است که انتظار داریم نامزدها به بهترین وجه برای شور و نشاط انتخاباتی دور دوم از آن استفاده کنند.

وی خطاب به نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی اظهار کرد: وحدت عمومی برای تحقق برنامه‌های توسعه ای استان انتظاری است که از آنان داریم.

استاندار لرستان همچنین با اعلام استقبال از برنامه‌های تمامی نامزدهای شرکت کننده در دور اول انتخابات استان، گفت: قطعا نفراتی که در دور اول انتخابات حضور داشتند تماما افرادی هستند که دغدغه استان را دارند و یقینا برای رفع مشکلات آن برنامه‌هایی تدوین کرده‌اند.

شفقت ادامه داد: همکاران ما در حوزه  سیاسی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند که برنامه‌های نامزدهای انتخابات را دریافت و پس از دسته‌بندی برای استفاده در برنامه‌های توسعه‌ای استان در کمیسیون‌های تخصصی مطرح کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه ی صداوسیمای لرستان در ایجاد نشاط انتخاباتی، گفت: در لرستان به عنوان یک استان دارای روستاهای فراوان و مولد این آمادگی وجود دارد که برای پشتیبانی از بخش تولید روستا یک شبکه روستایی ایجاد کنیم.

استاندار خطاب به رئیس صداوسیمای لرستان، تصریح کرد: انتظار می‌رود این موضوع در سطح سازمان مطرح شود چرا که ما آمادگی لازم را برای تولید محتوای این شبکه داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!