Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در گردهمایی حوزه و تحولات اخیر منطقه که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد، عنوان کرد: خورشید انقلاب اسلامی از شهر قم و از حوزه علمیه طلوع کرد و قم، مشرق انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: انقلاب اسلامی از جهتی مبارزه با جهل مدرن در جهان بود، جهل مدرن کنونی اینگونه است که از آزادی حرف می‌زنند، ولی به دنبال بهره‌کشی و برده‌داری هستند، از عدم استفاده از سلاح کشتار جمعی حرف می‌زنند، ولی بمب‌های اتمی آن‌ها در ثانیه‌ای هیروشیما را با خاک یکسان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران وقتی طلوع کرد، با جهالت مدرن مواجه شد و باطل‌های جهان متحد شدند تا علیه اسلام عمل کنند، تنها راه سعادت ملت‌ها، تشکیل حاکمیت و قدرت است و بدون تشکیل حاکمیت، پیاده‌سازی هیچ نظام فکری ممکن نیست و امام خمینی به این حقیقت معنا بخشید و اسلام بعد از هزار و اندی سال به حکومت رسید.

سردار سلامی افزود: هرجامعه و هر قومی بر اساس آن‌چه در ذهن و قلبش می‌گذرد، عمل می‌کند و بنابراین، کسانی که مشعل‌دار روشنی اذهان هستند و جوامع را از ظلمات به نور هدایت می‌کنند، سازندگان اصلی جامعه هستند.

او اضافه کرد: جغرافیای کنونی جهان اسلام به‌گونه‌ای است که بدون در نظر گرفتن آن، نمی‌توان جهانی شد و به همین دلیل است که حدود چهل سال، تمام جنگ‌های جهان در این منطقه رخ داده است.

سردار سلامی تصریح کرد: همه عالم در برابر انقلاب اسلامی صف کشیدند و باهم متحد شدند تا آن را از بین ببرند و حفظ این انقلاب و گسترش آن کار بسیار دشواری بود که با یاری خداوند ممکن شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با قدرت اندک، قدرت‌های بزرگ را عقب راند و بدون هیچ متحدی توانست سلطه استکبار را از قلب سرزمین‌های اسلامی از بین ببرد، فرمول شکست دادن قدرت‌ها، وسیع کردن جبهه‌ها و گسترش میدان نبرد است و این تنها با یاری خداوند ممکن بود.

سردار سلامی یادآورشد: تا اندیشه‌ای به مدل و الگوی مجسم تبدیل نشود، قابلیت تکثیر ندارد و باید نظام اسلامی به مدلی کارآمد، موفق و قدرتمند تبدیل شود تا هم خود را تثبیت کند و هم در کشور‌های دیگر تکثیر پیدا کند، این تکثیر، حضور فیزیکی نیست بلکه انتشار و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی به کشور‌های دیگر و مقبولیت در قلب‌ها است.

او گفت: ما می‌دانیم که دشمنان چقدر سست هستند و این سستی را حس کرده‌ایم و آن را دیده‌ایم و این حقایق امروز جلوه می‌کند؛ رهبران مولد فلسفه در جامعه هستند و فلسفه‌ای که رهبران ما به میدان آوردند، کرامت و آزادی انسان‌ها، کمک به محرومان و عدالت و اخلاق است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مظلومان مانند حمایت از مردم یمن، فلسطین و سوریه بر اساس یک فلسفه است و این فلسفه قدرت‌ساز است؛ این فلسفه به یک منطق و عمل تبدیل شده است؛ در آن سوی عالم نیز رهبرانی با فلسفه‌های شیطانی وجود دارند که کرامت انسان‌ها را زیرپامی‌گذارد و تنها به دنبال منافع اقتصادی خود هستند و این فلسفه دشمن‌ساز است.

سلامی تاکید کرد: برای شکست دادن قدرت‌های بزرگ باید دارای برنامه ریزی و قدرت باشیم، در میدان سکون، برحسب شاخص‌های ظاهری قدرت، آن‌ها موفق هستند، ولی در میدان حرکت، جمهوری اسلامی قدرتمندتر است، زیرا در میدان سکون، اجسام اندازه‌گیری می‌شوند و در میدان حرکت، باور‌هایی مانند اراده و ایمان پیروز خواهد بود.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توفیقات بزرگی داشته است، همزمانی که دشمن عقب رانده می‌شود، باید ایران نیز ساخته شود و اکنون می‌بینیم که در موضوع علم و موضوعات دیگر با وجود تحریم‌ها و محاصره‌ها، به قدرت باورنکردنی رسیده‌ایم.

سلامی عنوان کرد: دشمن ضربات سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است، از لحاظ تاکتیکی، گرفتن یک کشتی و سقوط یک هواپیما یک عملیات است، ولی از لحاظ عقبه سیاسی، یک قدرت است، تمام استراتژی‌های دشمن شکست خورده است و راهبرد آن‌ها در تحریم شکست خورد و اکنون ما در آستانه اقتصاد بدون اتکا به نفت هستیم و این نیز برای ما یک دستاورد بزرگ بود.

او اضافه کرد: اسرائیل که قصد داشت پهنه بزرگی از جغرافیای اسلامی را فتح کند، اکنون در یک باریکه کوچک با دیوار‌های بلند بتنی حصر شده است.

سردار سلامی عنوان کرد: مردم ایران با حضور غیرتمندانه و عزتمندانه در میدان، استکبار ستیزی و بصیرت خود را نشان دادند و دشمن بار دیگر شکست از جمهوری اسلامی ایران را تجربه کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآورشد: تصور دشمن این بود که اگر اتفاقی در کشور رخ بدهد، با فشار حداکثری، نظام یا تسلیم و یا براندازی می‌شود و شاهد بودیم به محض شلوغی‌ها، تئاتر جهانی آغاز شد و از ترامپ و پمپئو تا ماکرون به روی صحنه آمدند، ولی در کمتر از ۴۸ساعت مردم با غیرت ایران سیلی محکمی به آن‌ها زدند و دشمنان افسرده و شکست خورده، ناپدید شدند.

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد

دادستان انتظامی قضات کشور، گفت: نیروهای مسلح ما در دل تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شدند و در اوج اقتدار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان، اظهار داشت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرورآفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

دادستان انتظامی قضات کشور خطاب به قضات جوان، گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح  جهانی و بین‌المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم؛ بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند و قبل از انقلاب را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه حتی کسانی هم که قبل از انقلاب را دیده‌اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم و الان کجا هستیم، ادامه داد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و آمریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به‌دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

قدیانی با اشاره به اینکه در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شده‌اند، گفت: باید بپذیریم که با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور بیان کرد: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

به گزارش تسنیم، در این آیین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس‌الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد