Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@13:15:43 GMT

وزیر بهداشت از بیمارستان مفتح ورامین بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۲۴۳

به گزارش ایلنا،  سعید نمکی در حاشیه بازدید از این مرکز گفت: مردم گله و شکایت هایی از نحوه خدمات این بیمارستان دارند که قطعا به آنها رسیدگی می‌کنیم و با توجه به سکونت ۱۲۰ هزار نفر از اتباع افاغنه، باید از آنها نیز مراقبت کنیم.

وی با اشاره به عدم پوشش بیمه برخی از اتباع افغانستانی ساکن در شهرستان ورامین، افزود: همکاران ما به خوبی از این افراد پذیرایی و مراقبت می کنند گرچه بار سنگینی بر دوش مسائل درمانی این منطقه وجود دارد اما همکاران ما از آنها مراقبت می کنند و کمبودهایی در این بیمارستان وجود دارد که پس از بازدید امروز، برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام وبدا، وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه ساخت بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین با شدت در حال پیگیری است و بنا شد که روند ساخت را تسهیل و کمک هایی را برای سال آینده، در نظر بگیریم که تخت های بیمارستانی آن به ظرفیت این منطقه اضافه شود.

عملیات ساخت جایگزین بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید مفتح ورامین از تیرماه امسال در زمینی به مساحت ۲۴۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۲۴۵۰ متر مربع با دارا بودن بخش های بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان، بستری روانپزشکی، بخش های ویژه و اورژانس و با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد، آغاز شده و ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان پوشش جراحی زایمان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت