Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@11:38:21 GMT

خوش و بش خبر ساز سولسشر و مورینیو + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۳۱۴

خوش و بش خبر ساز سولسشر و مورینیو + عکس

نحوه دست دادن و خوش و بش اوله گنار سولسشر و ژوزه مورینیو پس از پایان بازی دیشب سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حدود دو هفته پیش بود که ژوزه مورینیو پس از دوری یک ساله از حرفه مربی گری دوباره به این عرصه بازگشت و هدایت تاتنهام را برعهده گرفت. مورینیو پس از کسب سه پیروزی پیاپی با این تیم لندنی خیلی زود در برابر تیم سابق خود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام در حالی دیشب در ورزشگاه اولدترافورد مهمان منچستر یونایتد بود که این بازی به لحاظ بازگشت ژوزه مورینیو به شهر منچستر از جذابیت فوق العاده ای برخوردار بود و این مربی انگیزه های فراوانی برای اثبات توانایی های خود به مدیران منچستر یونایتد داشت. در نهایت اما سرمربی پرتغالی در جدال با همتای نروژی خود ناکام بود تا یک شکست تلخ برای او و شاگردانش رقم بخورد.

پس از پایان بازی دیشب و به رسم همه بازی های فوتبال، سرمربی های دو تیم یعنی اوله گنار سولسشر و ژوزه مورینیو به استقبال یکدیگر رفتند و با هم دست دادند. این خوش و بش پایان بازی دو مربی حالا به یک سوژه در رسانه های جهان تبدیل شده است. این رسانه‌ها مدعی شده اند که سولسشر با حالتی تحقیر آمیز با ژوزه مورینیو برخورد کرده است.

با این وجود ما به نظر نمی رسد که این اتفاق خیلی بوی واقعیت بدهد. سرمربی منچستریونایتد بارها پیش از بازی به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخته و از هواداران منچستریونایتد خواسته بود که از این سرمربی پرتغالی سابق خود استقبال خوبی به عمل آورند. همچنین به طور کلی سولسشر یک شخصیت آرام و کم حاشیه به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که این عکس منتشر شده بیشتر به یک سوءتفاهم نزدیک باشد تا واقعیت!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مورینیو تاتنهام منچستریونایتد تاتنهام سولسشیر منچستریونایتد مورینیو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد