Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه محاکمه برخی از مقامات نظام سابق الجزایر از جمله دو نخست وزیر سابق و بازرگانان ارشد متهم به فساد بدون حضور وکلای مدافع آنها از سر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه رأی‌الیوم، جلسه محاکمه سران نظام عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهوری مستعفی الجزایر از جمله احمد اویحیی و عبدالمالک سلال، دو نخست‌وزیر سابق و سه تن از وزیران و بازرگانان این کشور به صورت علنی برگزار و در جریان این جلسه میزان اموال عمومی به ارزش ده‌ها میلیارد که به دلیل سوء مدیریت مقامات متهم هدر رفته بود، مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه وکلای مدافع با بیان اینکه شرایط به وکلا اجازه نمی‌دهد به وظیفه خود عمل کنند، به قاضی دادگاه اعلام کردند، جلسه را تحریم می‌کنند و سپس به درخواست قاضی، جلسه را ترک کردند.

پیش از این وزیر دادگستری الجزایر از به تاخیر افتادن محاکمه مسئولان متهم به فساد در این کشور به تاریخ چهارم دسامبر خبر داده بود و در آن زمان وکلای مدافع دستگاه قضایی الجزایر را به سیاسی‌کاری متهم کرده و اعلام کرده بودند، جلسات محاکمه این متهمان را تحریم خواهند کرد.

دادگاه در این جلسه اویحیی را به هدر دادن اموال عمومی، سوءاستفاده از سمت نخست وزیری، فساد و پول‌شویی متهم کرد.

در این جلسه در میان متهمان، عبدالغنی زعلان، وزیر سابق حمل و نقل، بدا محجوب، وزیر صنعت و معدن، جانشین وی یوسف یوسفی و نیز علی حداد از بازرگانان الجزایر و رئیس بزرگترین سازمان‌ تاجران این کشور قرار داشتند.

جلسات محاکمه این متهمان امروز (پنجشنبه) نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الجزاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • متهم شدن برخی از مدیران سابق سازمان حفظ نباتات به قاچاق
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟