Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج عبدی بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس گفت که نه کلید آقای روحانی کار می‌کند و نه آقای رسایی، من با ریموت آمدم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ایرج عبدی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس نهم بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس گفت که نه کلید آقای روحانی کار می‌کند و نه آقای رسایی، من با ریموت آمدم و با تکنولوژی درهای بسته را باز خواهیم کرد!

روز گذشته هم حمید رسایی در انتخابات مجلس شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسایی با بالا بردن نمادین یک کلید گفت: کلیدی که آقای روحانی تمام درها را با آن قفل کرد انشاالله با رأی مردم از او پس می‌گیریم؛ البته کلید من ایرانی است؛ آن کلید آمریکایی بود

وی ادامه داد: من تمام فعالیت‌های تبلیغاتی خود را از طریق فضای مجازی انجام می‌دهم و نیازی هم به هزینه‌های تبلیغاتی ندارم و اگر هم احیاناً هزینه‌ای صرف شود قطعاً مردم در جریان این هزینه‌ها قرار خواهند گرفت.

رسایی افزود: از طرف چندین حزب مانند شورای ائتلاف و جبهه پایداری با من در مورد ائتلاف صحبت شده، اما فعلا ً عضو هیچ ائتلافی نیستم.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس کلید روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که در نیمه دوم وارد زمین شد و همراه با ارسلان مطهری زوج خط حمله را تشکیل داد، در ضربات پنالتی هم پشت توپ رفت تا پنالتی بزند.

او ضربه خود را محکم و مطمئن تبدیل به گل کرد و بعد از گل هم به سراغ حسین پورحمیدی رفت و او را در آغوش گرفت تا به دروازه‌بان تیم تراکتور آرامش و روحیه بدهد.

عبدی بعد از پایان بازی هم به سرعت به سراغ حسین پورحمیدی رفت تا به نوعی برد را به او تقدیم کند و در این پیروزی بزرگ دروازه‌بان تیم را سهیم کند.

????عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!